HTML

Macesz.com

Örömökről és élethelyzetekről.

Friss topikok

  • Maceszka: @szpal: háát az én megfigyeléseim szerint a január közepe viszi a címet, de jövőre még változhat a... (2014.12.15. 19:47) Az év leghidegebb napja
  • Maceszka: @Claire Pap: Drága Szívecskéim! Boldog lennék, ha végre beszélnénk!!! Holnap elutazunk, és nem tud... (2014.08.08. 15:44) Samsung Galaxy S
  • Maceszka: @gyermekmosoly: A szülőket éri az a feldolgozhatatlan hiány, ami a családjuk elvesztéséből jár. A... (2014.05.05. 08:42) örömhír
  • gyverebes: várlak,majd pihi után remélem összejövünk mesére...puszi neked. (2013.10.01. 12:08) Megjöttem!
  • gyverebes: jó kis kalandos élet ,a Mindenható addjon a Máténak hosszú ,boldog életet és sok boldogságot!!! (2013.09.16. 11:20) szülinapoztunk

No komment

2010.05.21. 15:53 Maceszka

Sajnos, nem tudom, hogy lehet kommentelni, nem vagyok egy műszaki zseni és nem állítottam be semmit a világon, ezért kérem a türelmeteket, hátha megfejti valaki a rejtélyt.

Ha valaki kitalálja, mit csináljak, kap piros pontot!

Jön a 3 napos hosszú hétvége, nem láttam mást, csak az éhenhalástól félő embereket, akik 2 hétre való kaját cipeltek hátha valami történik, ki tudja?

Na ettől is szeretnék szabadulni.

Már eleve a 3 és/vagy több napos ünnepektől frászt kapok, én ilyenkor kevesebb kaját veszek és még az is túl van méretezve.

Föld Anyácskánk túl van velünk terhelve. Miért nem sikerül senkinek a túlméretezett fogyasztás megállítása? Gondolhatunk persze világösszeesküvésekre, attól minden meg fog javulni, de nem lehetne mindenkinek magával elintéznie egy kis szembesítéssel?

Ahogy egyedül marad valaki, aki nem szeret magával egyedül maradni, bekapcsolja a rádiót, hadd hallja a szomszéd, de még a harmadik szomszéd is, hogy életben van!

Jaj de jó lenne, ha kitalálnám, hogy ezen melyik gombbal lehet állítani!

Ezerszer lerágott csont ezen kívül, a fűnyíró és a stillfűrész kérdése. Nálunk, ha vasárnap reggel nem megy valami ilyesmi, akkor biztosak lehetünk benne, hogy valaki meghalt.

Ha minden kötél szakad, akkor a szomszéd kloppfolja a húst és az legalább jól szól! Esetleg a gyerekek ordítanak.

Minden reményem megvan arra, hogy Hawaiin ez nem így lesz! Már alig várom!

 

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://macesz.blog.hu/api/trackback/id/tr612020992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Telekuckó 2010.05.21. 18:50:22

Szia Mari :)))))
Nos a komment-hez regisztrálni kell az indapass oldalán indapass.hu/regisztracio/bloghu/?redirect_to=http%3A%2F%2Fmacesz.blog.hu%2F2010%2F05%2F19%2Fmi_lesz_velunk_11%23comment-form ezen a linken lehet regisztrálni aztán, www.macesz.blog.hu ahol let a Szólj hozzá linkre kattintva, feldobja a lépj be vagy regisztrál hivatkozást! Ott a "lépj be" hivatkozásra kattintva bejelentkezünk és kommentelhetünk is a macesz blog.hu adott bejegyzéséhez! Mari várom a PIROS PONTOT!!! :P:P:P

Telekuckó 2010.05.21. 18:55:10

Jaaaavítok "let"=lent a Szólj hozzá....

U.I.: Dani voltam :)))

Telekuckó 2010.05.21. 19:10:45

Rem érthető voltam... igyekeztem :D

Maceszka 2010.05.21. 19:12:30

@Telekuckó: Zsenike! 3 piros pont!!!Majd kérd el, ha elsején ott leszek!!

Vajbagoly 2010.05.22. 14:00:27

Szia Maris!
Nagyjából egyetértek, de nem teljesen.
Akik tonnányi kaját cigölnek, szerintem két fő csoportba oszthatók:
1. olyan újgazdagok, akik mindent kajálással és vedeléssel ünnepelnek, és nagyjából az ekörüli tevékenységekkel megy el az idejük.
számomra is ellenszenvesek
2. kispénzű, de nem teljesen szegény emberek, akiknek semmi nincs tartalékban a lakásukon kivül, amit esetleg jelzálog is terhel, nekik kell valami olyan tartalék, mint a tehetősebbeknek, akiknek van hátterük esetleg aranyban, ingatlanban, betétszámlán akárhol. Ezeknek az embereknek nincs, és azalatt a pár nap alatt míg pihennek, úgy érzik, hogy legalább élelmiszerből van. Őket megértem.

A zavargások, fűrészelés, fúrás, zeneüvöltetés kulturáltság és empátia kérdése, amiben szerintem kis országunk lakói nem túl gazdagok. Változás a kozeljövőben nem várható -szerintem-.

Évi

Vajbagoly 2010.05.22. 14:06:07

Ja és még valami nagyon fontos.
Nem értem, hogy miért zárnak be a könytárak minden ilyen többnapos ünnep előtt szombaton, amikor egyébként nyitva kellene tartaniuk.
A kultúrának ez a része is pihen a több napos ünnep alatt, sőt már előtte is?
Ma szívesen elmentem volna a Szabó Ervin könyvtár központ könyvtárába, kölcsönözni néhány könyvet, mert szombaton 10-16-ig nyitva szokott lenni. Most nincs. Miért???
A cipőbolt, a videókölcsönző nyitva van estig, a könytár miért nem nyit ki? Igény lenne rá. Más szombatokon is 4-kor úgy kell kiterelgetni az embereket, mert még maradnának. Esetleg nem lehetne meghosszabítani a nyitvatartást? Vagy már olyan műveltek és intelligensek vagyunk, hogy ez csak rontana rajtunk?
Évi

Maceszka 2010.05.22. 14:10:52

@Vajbagoly: Ha ha!!! Sajnos nem tudom, miért nincs nyitva a Szabó Ervin, de azt tudom, hogy a közszolga könyvtárosok hozzáállása a dolgokhoz igen érdekes! Életem 10 évét áldoztam arra, hogy megpróbáljam a lehetetlent és az érinthetetlenek kasztját közelebb vigyem a néphez. Nem sikerült.

Vajbagoly 2010.05.22. 14:13:59

Ez érdekes, hogy próbáltad a lehetetlent?
süti beállítások módosítása