HTML

Macesz.com

Örömökről és élethelyzetekről.

Friss topikok

  • Maceszka: @szpal: háát az én megfigyeléseim szerint a január közepe viszi a címet, de jövőre még változhat a... (2014.12.15. 19:47) Az év leghidegebb napja
  • Maceszka: @Claire Pap: Drága Szívecskéim! Boldog lennék, ha végre beszélnénk!!! Holnap elutazunk, és nem tud... (2014.08.08. 15:44) Samsung Galaxy S
  • Maceszka: @gyermekmosoly: A szülőket éri az a feldolgozhatatlan hiány, ami a családjuk elvesztéséből jár. A... (2014.05.05. 08:42) örömhír
  • gyverebes: várlak,majd pihi után remélem összejövünk mesére...puszi neked. (2013.10.01. 12:08) Megjöttem!
  • gyverebes: jó kis kalandos élet ,a Mindenható addjon a Máténak hosszú ,boldog életet és sok boldogságot!!! (2013.09.16. 11:20) szülinapoztunk

Az év leghidegebb napja

2013.01.12. 14:28 Maceszka

A január 14, az garantáltan mindig a leghidegebb nap. Pont emiatt kellett megszületnem 2 hónappal hamarabb, mert akkor is hideg volt nagyon és az Anyukám fázott és meg szeretett volna melegedni, de nem volt sok melegvíz, ezért a testvérem gyerekkádjában, a gyerek után fürdött meg. Kicsit szűk lehetett a kád, mert elfolyt a magzatvíz....

Bent akartak tartani, de én meg szerettem volna születni és én voltam az erősebb. Biztos nagyon akartam már látni, mi van kinn,és azóta is kíváncsi vagyok mindenre. A 2 hónappal előbb születésnek persze megvannak a következményei, de erről Anyu mesélhetett volna sokat. Mindez nagyon régen történt, talán igaz sem volt, most eljött közel annak a napnak a nagyon kerek évfordulója és az összegzésnek az ideje.

Volt itt öröm, boldogság, megalázottság, siker, kudarc, család, gyász, szerelem, gyűlölet, szorgalom, lustulás, betegség, szeretet, utálat, okosság, hülyeség, röhögés, meg sírás.

Volt itt család, egyedüllét, vágyakozás, beteljesülés, türelem és csalódottság.

Hogy mi lesz, meglátjuk. Most minden esetre egy összefoglalás van és újrakezdés hátha még érdemes arra a kis időre.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://macesz.blog.hu/api/trackback/id/tr105013945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szpal 2014.12.14. 22:09:05

Én úgy tudtam, jan. vége, február eleje a leghidegebb.

Maceszka 2014.12.15. 19:47:37

@szpal: háát az én megfigyeléseim szerint a január közepe viszi a címet, de jövőre még változhat az egész!
süti beállítások módosítása