HTML

Macesz.com

Örömökről és élethelyzetekről.

Friss topikok

  • Maceszka: @szpal: háát az én megfigyeléseim szerint a január közepe viszi a címet, de jövőre még változhat a... (2014.12.15. 19:47) Az év leghidegebb napja
  • Maceszka: @Claire Pap: Drága Szívecskéim! Boldog lennék, ha végre beszélnénk!!! Holnap elutazunk, és nem tud... (2014.08.08. 15:44) Samsung Galaxy S
  • Maceszka: @gyermekmosoly: A szülőket éri az a feldolgozhatatlan hiány, ami a családjuk elvesztéséből jár. A... (2014.05.05. 08:42) örömhír
  • gyverebes: várlak,majd pihi után remélem összejövünk mesére...puszi neked. (2013.10.01. 12:08) Megjöttem!
  • gyverebes: jó kis kalandos élet ,a Mindenható addjon a Máténak hosszú ,boldog életet és sok boldogságot!!! (2013.09.16. 11:20) szülinapoztunk

Samsung Galaxy S

2014.07.31. 20:37 Maceszka

Eltűnt a középkor. Átléptem az újba. Eddig egy annyira nevetséges kis telefonom volt, hogy néha szégyelltem felvenni. Jobb társaságban egy kis mosolyt láttam az arcokon.Dugdostam is az idegen szemek elől! Szép volt, virágos volt, hippis, aranyos, vége......A Vodafon szakboltban egy akkora suttyót fogtam ki, hogy elszaladtam tőle világgá. Szegényke, csak paraméterekben tudott gondolkozni! Eladni nem tanult meg. Sokáig nem marad ott, mert ha én elszaladtam előle, aki szentül elhatározta, hogy új telefon nélkül nem megy sehová, akkor mit csinál egy bizonytalankodó, potenciális vásárlóval? Engem elüldözött, az biztos! Most mégis itt a kis okoskám, mert van azért, ahol azt mondják, hogy "hülye azért nem vagyok" na ott vannak jó lehetőségek és eladók is. Már csak az a kérdés, hogy én elég okos vagyok-e ehhez az okos telefonhoz!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://macesz.blog.hu/api/trackback/id/tr346563239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Claire Pap 2014.08.08. 15:35:45

No dragam, megtalaltalak. :) Sonnie helyrepofozta vegre a regi mes a macesz felugrott... En is kb akkor kaptam okos telt mint amikor te :) a kiserletek miatt nott meg ismet a kepek szama a fecen...pedig blogot is azert kezdtem el, hogy csak az lassa mi van velunk, aki szeretne...Szoval okosodunk az okostelefonnal a zsebunkben.Meg en is szokom, de akkor tudunk skypon beszelni :) szolj ha jo ... csokok xxxx

Maceszka 2014.08.08. 15:44:19

@Claire Pap: Drága Szívecskéim! Boldog lennék, ha végre beszélnénk!!! Holnap elutazunk, és nem tudom, milyen lesz a netünk, de ha jó, akkor beszélünk!! Millió puszi Nektek!
süti beállítások módosítása