HTML

Macesz.com

Örömökről és élethelyzetekről.

Friss topikok

  • Maceszka: @szpal: háát az én megfigyeléseim szerint a január közepe viszi a címet, de jövőre még változhat a... (2014.12.15. 19:47) Az év leghidegebb napja
  • Maceszka: @Claire Pap: Drága Szívecskéim! Boldog lennék, ha végre beszélnénk!!! Holnap elutazunk, és nem tud... (2014.08.08. 15:44) Samsung Galaxy S
  • Maceszka: @gyermekmosoly: A szülőket éri az a feldolgozhatatlan hiány, ami a családjuk elvesztéséből jár. A... (2014.05.05. 08:42) örömhír
  • gyverebes: várlak,majd pihi után remélem összejövünk mesére...puszi neked. (2013.10.01. 12:08) Megjöttem!
  • gyverebes: jó kis kalandos élet ,a Mindenható addjon a Máténak hosszú ,boldog életet és sok boldogságot!!! (2013.09.16. 11:20) szülinapoztunk

örömhír

2014.05.01. 17:49 Maceszka

A legkisebb unokám, aki még jócskán pocakban van, kislány lesz!!! Csodás!!! Két lány, egy fiús nagymama leszek!

Ráadásul szétvet a büszkeség! Nem vagyok elfogult. Nem.Csak annyit mondanék, hogy az én unokáimnál szebbek és okosabbak szinte nem léteznek. Na jó, csak szinte.....de nem....semmi szinte....!

Éltető erőt kapok Izustól úgy, hogy mire fel szokott hívni, el van kókadva már. Mégis..... Istenem mi lenne itt, ha itt lennének!

Álmodom néha erről. Ugye rajtam kívül nem nagyon tudja itt senki, hogy miről beszélek? Ha tudná valaki, már réges régen bizniszt csinálhatna a pszihológiailag nyomás alatt élő nagyszülők nyomorából, a gyerekeik hiper erőlködéséből és a szeretethullámok létezéséről a világ másik csücskébe. Jöhetnének a sámánok, a tanítók, a megmondók és egyéb nagyemberek! Jöhetnének......

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://macesz.blog.hu/api/trackback/id/tr666102357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyermekmosoly 2014.05.05. 08:37:38

Nem allhattam meg, hogy ne kanyarijjak par sort. Mert igazan fogalmama sincs valoban mi az a szuloket erheto pszichologiai terror, uram bocsa, zsarolas!!!!!!!!!!!!!!!!

majd, ha raerek utana nezegetek, az ertelmezo szotarban.
Szep napot, MACESZKA. Tisztelettel, innen a szomszedbol.

Maceszka 2014.05.05. 08:42:14

@gyermekmosoly: A szülőket éri az a feldolgozhatatlan hiány, ami a családjuk elvesztéséből jár. Azon elmélkedtem, hogy erre felépülhetne egy igazi gyógyítási biznisz, mert sokunkat érint. Zsarolásról nem írtam.
süti beállítások módosítása