HTML

Macesz.com

Örömökről és élethelyzetekről.

Friss topikok

  • Maceszka: @szpal: háát az én megfigyeléseim szerint a január közepe viszi a címet, de jövőre még változhat a... (2014.12.15. 19:47) Az év leghidegebb napja
  • Maceszka: @Claire Pap: Drága Szívecskéim! Boldog lennék, ha végre beszélnénk!!! Holnap elutazunk, és nem tud... (2014.08.08. 15:44) Samsung Galaxy S
  • Maceszka: @gyermekmosoly: A szülőket éri az a feldolgozhatatlan hiány, ami a családjuk elvesztéséből jár. A... (2014.05.05. 08:42) örömhír
  • gyverebes: várlak,majd pihi után remélem összejövünk mesére...puszi neked. (2013.10.01. 12:08) Megjöttem!
  • gyverebes: jó kis kalandos élet ,a Mindenható addjon a Máténak hosszú ,boldog életet és sok boldogságot!!! (2013.09.16. 11:20) szülinapoztunk

Mangó, avocado?

2010.05.22. 13:04 Maceszka

Hát én készülök. Életemben először vettem 2 db avocado-t és 1 db mangót.

Gondoltam, majd a Csiga megmondja nekem, mit kell vele csinálni. Meg is mondta és én meg is csináltam.

Csak annyit üzenek, hogy  szórjátok szét a hamvaimat! Juttassatok belőle egy csipetnyit a Siratófalba. Tudom, ilyet nem szabad, de meg szeretnék térni őseimhez. Másképp biztos nem fog sikerülni. Valaki építse be a projektjébe! Köszi!

Remélem, az avocado nem úgy néz ki ott, mint itt! És az is remélem, hogy az íze és az állaga nem ilyen! Csak annyit mondok, hogy feldarabolás és a krumplinyomón való átnyomás után is kemény maradt, de a majonéz, meg a hagyma legalább ehető volt.

A mangóhoz ezek után szólni sem merek, hátha hirtelen békává változik.

Majd Hawaiin! Majd ott! Igaz?

Kár, hogy az orchideák nem ehetőek, mert tudom, hogy ott szabadon nőnek. Azokkal itt is tudnék kísérletezni esetleg....

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://macesz.blog.hu/api/trackback/id/tr682022762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása