HTML

Macesz.com

Örömökről és élethelyzetekről.

Friss topikok

  • Maceszka: @szpal: háát az én megfigyeléseim szerint a január közepe viszi a címet, de jövőre még változhat a... (2014.12.15. 19:47) Az év leghidegebb napja
  • Maceszka: @Claire Pap: Drága Szívecskéim! Boldog lennék, ha végre beszélnénk!!! Holnap elutazunk, és nem tud... (2014.08.08. 15:44) Samsung Galaxy S
  • Maceszka: @gyermekmosoly: A szülőket éri az a feldolgozhatatlan hiány, ami a családjuk elvesztéséből jár. A... (2014.05.05. 08:42) örömhír
  • gyverebes: várlak,majd pihi után remélem összejövünk mesére...puszi neked. (2013.10.01. 12:08) Megjöttem!
  • gyverebes: jó kis kalandos élet ,a Mindenható addjon a Máténak hosszú ,boldog életet és sok boldogságot!!! (2013.09.16. 11:20) szülinapoztunk

foci?

2010.06.24. 18:30 Maceszka

Kiestek a franciák és az olaszok!!! Na erre biztos nem számított egyik nagyokos sem!

Lehet, hogy nagyképűek voltak?

Olyan szép meccs volt! Végre!

Én remekül vagyok, úgy látszik, jól le kell terhelni engem munkailag, olyankor nincs időm rágódni. Ilyenkor el sem tudom képzelni, mi bajom lehet egyátalán? És tényleg mi bajom is van?

Szombaton nagy meló lesz, aztán jöhet a nyár! Hajdúszoboszló, Harkány és Balaton. Esküvők, gyerekek és bulik! Isteni kártyapartik. Aztán csomagolunk.....

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://macesz.blog.hu/api/trackback/id/tr142107227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

The Adelaider 2010.06.25. 10:33:34

Es az ausztralokkal mi a helyzet? En nem kovetem, meg amugy is hajnalban vannak a meccsek (hajnali negyed 6kor, mikor megyek meloba, a common longe-ban szoktam latni embereket, akik meccset neznek :) ), de azert nagyon picit erdekel, es bar tudom, hogy a neten is meg tudnam nezni, azert inkabb irok neked egy kommentet, mert az jo(bb). ;)

Maceszka 2010.06.25. 12:45:47

Nagyon szépen szerepelnek az ausztrálok! Még nem dőlt el semmi. Még bajnokok is lehetnek!

Maceszka 2010.07.02. 13:46:52

Sajnos nem lehetnek! :((
süti beállítások módosítása