HTML

Macesz.com

Örömökről és élethelyzetekről.

Friss topikok

  • Maceszka: @szpal: háát az én megfigyeléseim szerint a január közepe viszi a címet, de jövőre még változhat a... (2014.12.15. 19:47) Az év leghidegebb napja
  • Maceszka: @Claire Pap: Drága Szívecskéim! Boldog lennék, ha végre beszélnénk!!! Holnap elutazunk, és nem tud... (2014.08.08. 15:44) Samsung Galaxy S
  • Maceszka: @gyermekmosoly: A szülőket éri az a feldolgozhatatlan hiány, ami a családjuk elvesztéséből jár. A... (2014.05.05. 08:42) örömhír
  • gyverebes: várlak,majd pihi után remélem összejövünk mesére...puszi neked. (2013.10.01. 12:08) Megjöttem!
  • gyverebes: jó kis kalandos élet ,a Mindenható addjon a Máténak hosszú ,boldog életet és sok boldogságot!!! (2013.09.16. 11:20) szülinapoztunk

statisztika

2010.08.04. 13:08 Maceszka

Úgy van, hogyha nem írom a blogot, sokkal többen látogatnak ide. Nagyon érdekes. Lehet, ha nem írnék, nagyon megnőne a látogatottságom?

Már sűrűsödnek a teendők. Gabinéninek megvettem a rengeteg csokit!!! Marcipános ét Tibi, és barackos Boci tejcsoki. Majd meglátom, hogy 10 tábla elég-e. Áginak az Inka-kávét még nem szereztem be, meg az ételízesítőről sem tudom, melyikre gondoltak, de meglesz. Még kérem a megrendeléseket, mert van még időm beszerezni!

A fogorvos egy brutális állat, de nagyon megdícsérte a fogaimat. Most szép fehérek lettek. Papának mennie kell többször is.

Kaptunk egy TB ellenőrzést. Mit mondjak? Vannak hiányosságaink, az biztos, de nem tudom mik azok. Majd ők megmondják, de lehet, hogy csak követelőznek, de maguk sem tudják, mit akarnak.

Gábornak üzenem, hogy mostanában én is rengeteget álmodom, és meg is jegyzem őket, van, hogy egész nap mosolygok rajta, van, hogy nyomott leszek miatta.

Biztos a hold miatt van.

Sziasztok, megyek a Mariskámhoz telefont szerelni!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://macesz.blog.hu/api/trackback/id/tr552198105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

The Adelaider 2010.08.05. 10:07:12

Jomagam nem latok osszefuggest a hold fazisai es az almaim kozott, ugyanis minden ejjel almodom, es emlekszem is rajuk ideig-oraig. Szerintem inkabb a lelki dolgaim fel(nem)dolgozasanak a kivetulesei ezek. Tovabbra is furak, de mar nem farasztanak (annyira).
Erdekes, hogy mennyire ritkan eszem csokit. Kb. negyed evente ram jon az ehetnek, es ennyi. Pedig en is edes szaju vagyok. Mostanaban muzliszeleteket eszem, meg finom magkevereket, es a gyumolcsok sem utolsok. :)
Szerintem "szedjel" Szeretetet. Az biztos, hogy nem art, es hasznal is. ;) Bar en mar nem vagyok gyogyszeresz... ;)
süti beállítások módosítása