HTML

Macesz.com

Örömökről és élethelyzetekről.

Friss topikok

  • Maceszka: @szpal: háát az én megfigyeléseim szerint a január közepe viszi a címet, de jövőre még változhat a... (2014.12.15. 19:47) Az év leghidegebb napja
  • Maceszka: @Claire Pap: Drága Szívecskéim! Boldog lennék, ha végre beszélnénk!!! Holnap elutazunk, és nem tud... (2014.08.08. 15:44) Samsung Galaxy S
  • Maceszka: @gyermekmosoly: A szülőket éri az a feldolgozhatatlan hiány, ami a családjuk elvesztéséből jár. A... (2014.05.05. 08:42) örömhír
  • gyverebes: várlak,majd pihi után remélem összejövünk mesére...puszi neked. (2013.10.01. 12:08) Megjöttem!
  • gyverebes: jó kis kalandos élet ,a Mindenható addjon a Máténak hosszú ,boldog életet és sok boldogságot!!! (2013.09.16. 11:20) szülinapoztunk

képek

2010.08.30. 19:38 Maceszka

http://picasaweb.google.com/gmariska/KertiParti2010Aug28 ide raktam fel a képeket.

Mikor megjöttünk Mexicóból, egy kész hőstett volt, hogy fel tudtam rakni a képeket a Picasawebre, s ime, ma egy pillanat alatt sikerült. Van a shutterfly, de az állandóan a hírdetéseivel jön elő, ezért őt nem szeretem, mert nem lehet lecuppantani.

Ma beköszöntött a tél.

Idén nyáron 10 nap forróság volt és 10 nap meleg, ma már gyakorlatilag fűteni kéne, mert tartósan 15 fok körül vagyunk. Azt kell mondjam, hogy szombaton még szerencsénk is volt, mert csak esett egy kicsit.

Hawaiin tudod, hogy milyen az idő és azt is, hogy másnap milyen lesz. Állandó a hőmérséklet és ha a felhők nem is ugyanazok, az már talán nem is számít, meg nem is érdekes.

Szerintem jó lesz!

Reszkess Hawaii, mert jön a Mariska!

Gabinéni! Te is készülj, mert belefullasztalak a csokiba és a lekvárba! (vajon a téliszalámira mit lép az eü hatóság?)

Közkívánatra átadom a sólet receptemet, mert azzal meg tudtam hatni mindenkit.

Holnap gyertek vissza!

 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://macesz.blog.hu/api/trackback/id/tr512259609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

The Adelaider 2010.09.02. 08:26:45

Koszi a kepeket, jopofak! :) Meg jo, hogy nem aztatok sz... el. Nekem itt mar erosen kezd elegem lenni az esobol. :(
Nincs vega solet recepted? ;)

Maceszka 2010.09.02. 09:51:10

A vega sólet, a babfőzelék. Ugyanúgy megcsinálhatod! Fíinom ám!
süti beállítások módosítása