HTML

Macesz.com

Örömökről és élethelyzetekről.

Friss topikok

  • Maceszka: @szpal: háát az én megfigyeléseim szerint a január közepe viszi a címet, de jövőre még változhat a... (2014.12.15. 19:47) Az év leghidegebb napja
  • Maceszka: @Claire Pap: Drága Szívecskéim! Boldog lennék, ha végre beszélnénk!!! Holnap elutazunk, és nem tud... (2014.08.08. 15:44) Samsung Galaxy S
  • Maceszka: @gyermekmosoly: A szülőket éri az a feldolgozhatatlan hiány, ami a családjuk elvesztéséből jár. A... (2014.05.05. 08:42) örömhír
  • gyverebes: várlak,majd pihi után remélem összejövünk mesére...puszi neked. (2013.10.01. 12:08) Megjöttem!
  • gyverebes: jó kis kalandos élet ,a Mindenható addjon a Máténak hosszú ,boldog életet és sok boldogságot!!! (2013.09.16. 11:20) szülinapoztunk

Matyi blogja

2010.09.07. 12:40 Maceszka

Kicsit tudományosabban megmagyarázva a dolgokat. http://offgrid.blog.hu 

Na az OTP-vel nem bírtam el! Pláne nem ezzel a hozzánk közelesővel!

Nagy tisztelettel beszélnek velem, mert jó ügyfélnek számítok, de nem tudnak elintézni szinte soha, semmit! Kis cukik!

Nem lesz bankkártyám és kész. Én vagyok a hibás, mert későn vettem észre, hogy le fog járni.

Sebaj! Van máááásik!!!!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://macesz.blog.hu/api/trackback/id/tr522277438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

The Adelaider 2010.09.10. 12:58:15

Nekem az egyik OTPs elmenyem Ausztraliaba keszulve:
- Csokolom, egy nemzetkozi devizacsekket szeretnek igenyelni.
- Olyan nem letezik.
- De igen.
- Nem.
- De.
- Nem.
- DE!

Es letezett! :) Perszehogy! De ezt nem elkeseriteskepp irom. Es az OTPnel van egy rakas jobb bank is (pl. UniCredit, Citibank). Irany Hawaii! :))

Maceszka 2010.09.10. 13:33:16

@The Adelaider: Szerencsémre nem okoz akkora gondot, mint gondoltam volna. Utalgatni tudok, csak vásárolni nem. És az OTP még mindig nem országos! Van, amit csak a számlavezető bank intéz. Nekem ez a Király utca, vagy nem is tudom.Gárdonyban meg mindenki ráér, nem számít, hogy hatvanan állnak sorba.Még soha, semmit nem tudtak elintézni az tény.
süti beállítások módosítása