HTML

Macesz.com

Örömökről és élethelyzetekről.

Friss topikok

  • Maceszka: @szpal: háát az én megfigyeléseim szerint a január közepe viszi a címet, de jövőre még változhat a... (2014.12.15. 19:47) Az év leghidegebb napja
  • Maceszka: @Claire Pap: Drága Szívecskéim! Boldog lennék, ha végre beszélnénk!!! Holnap elutazunk, és nem tud... (2014.08.08. 15:44) Samsung Galaxy S
  • Maceszka: @gyermekmosoly: A szülőket éri az a feldolgozhatatlan hiány, ami a családjuk elvesztéséből jár. A... (2014.05.05. 08:42) örömhír
  • gyverebes: várlak,majd pihi után remélem összejövünk mesére...puszi neked. (2013.10.01. 12:08) Megjöttem!
  • gyverebes: jó kis kalandos élet ,a Mindenható addjon a Máténak hosszú ,boldog életet és sok boldogságot!!! (2013.09.16. 11:20) szülinapoztunk

nagy utazás

2010.09.10. 10:42 Maceszka

Kicsit elbizonytalanodtam lélekben. Nem vagyok elég szilárd. Megijedtem a sok, levegőben töltött órától. Képzeljétek el, hogy összesen 21 óra a menetidő. Még jó, hogy a Gabinéni befogad minket 2 pihenő éjszakára, mert ez azért durva. Pláne egy nyugdíjasnak! Papa a mai napon megkapta a határozatot. Nyugdíjas lett. Óriási pénzösszeget kap, szerintem a rezsire nem lenne elég, sőt a duplája sem, de ez is valami. Mi már tudjuk becsülni a kicsiségeket is! De mennyire!

Szóval felkészültem a madárinfluenzára, a nílusi vírusra (vagy krokodil?) a disznóinfluenzára, a sima influenzára, a fordított influenzára, a megfázásra, a légkondícionálóból kiáramló legionellára, valamint a kerek, a szögletes, a lapos, a keserű, az édes, a töltött vírusokra, de a felmenőikre is!

Ha ezek után mégis betegek leszünk, az nem lehet mástól, mint a szőröslábú vírustól, ami a nagy ellenségünk, mert rezisztens mindenre.

 

 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://macesz.blog.hu/api/trackback/id/tr12285464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

The Adelaider 2010.09.10. 13:08:52

Az elbizonytalanodas a kulfoldre koltozes velejaroja szerintem, meg akkor is, ha az ember teljesen biztos a dolgaban. Szerintem tuti, hogy ha csak 1 masodpercig is, de mindenki erzi, max csak izgalomnak nevezi, az ismeretlentol valo borzongasnak. Az en netto repulesem is vagy 23 ora volt, ami ketsegtelenul kenyelmetlen, de abszolut kibirhato a sok filmmel, zenevel, alvassal (ne uljetek ablak melle).
Ne aggodj, nekem sem harapta le a labam a sok capa, nem ettek meg az oriasi pokok, nem dofkodott halalra tobb szaz skorpio, nem kostoltak belem a kigyok, stb. Itt halalos allatok es a rettenetes betegsegek is nagyon kedvesek az emberrel, ha vigyaz magara. :)

Maceszka 2010.09.10. 13:36:38

@The Adelaider: Én tudtam! Nem is gondoltam, hogy mindenki rádtámad, de azért egy kis mérges kenguru se fért bele?
Én a repülőn tenyésző baktériumoktól és vírusoktól félek. Hawaii állatai még el sem jutottak a tudatomig. Nem is tudom. Vannak ott állatok? (az embereken kívül?)
süti beállítások módosítása