HTML

Macesz.com

Örömökről és élethelyzetekről.

Friss topikok

  • Maceszka: @szpal: háát az én megfigyeléseim szerint a január közepe viszi a címet, de jövőre még változhat a... (2014.12.15. 19:47) Az év leghidegebb napja
  • Maceszka: @Claire Pap: Drága Szívecskéim! Boldog lennék, ha végre beszélnénk!!! Holnap elutazunk, és nem tud... (2014.08.08. 15:44) Samsung Galaxy S
  • Maceszka: @gyermekmosoly: A szülőket éri az a feldolgozhatatlan hiány, ami a családjuk elvesztéséből jár. A... (2014.05.05. 08:42) örömhír
  • gyverebes: várlak,majd pihi után remélem összejövünk mesére...puszi neked. (2013.10.01. 12:08) Megjöttem!
  • gyverebes: jó kis kalandos élet ,a Mindenható addjon a Máténak hosszú ,boldog életet és sok boldogságot!!! (2013.09.16. 11:20) szülinapoztunk

Hilo

2010.09.27. 09:18 Maceszka

Hilo a második város a szigeten, aminek reptere is van, de semmi városias nincs benne.

Most egy motelben vagyunk és csak csodálattal tekintek a kis Skyiára, aki hősiesen viseli a körülményeket, amik eléggé megviselik a felnőtteket is. Nem könnyü neki, mert nem tud kinyújtózni sem rendesen a kis ülőkéjében. Nagyon klassz a kiscsaj! Az anyukája pedig a nyugalom mintaképe. Annyira irigylem, mert én nem voltam ilyen nyugis anyuka. Irigykedem utólag.

Már persze mindegy, de kár volt az idegszálaimért. Most növesztem őket vissza.:)))

Nagyon jól érezzük magunkat, el tudom képzelni az életem itt is, de még azért küzdök az angol megértésével is. Megszólalni peidg nem vállalkozom. Tudjátok, az mekkora nagy dolog tőlem!

Itt nem akar tőlünk senki semmit számonkérni, vagy követelni, egyszerüen élünk a magunk kedve szerint és persze küzdünk a bogarakkal, rágcsálókkal, de tudjátok, a leszarom gombom beragadt. Már ki se tud oldódni!

Marha érdekes!

Az otthoni dolgok értelemszerüen távolinak tünnek. Nem tudnánk velük megbirkózni a távolság miatt, ezért távol tartjuk magunktól őket. Nem gondoltam volna ezt magamról soha.

Hümmm... Most elmegyek aludni. Mindenkit szeretettel üdvözlünk és kérünk, hogy segitsenek nekünk amiben tudnak, hogy ne ébredjünk fel az álomból!

Minden nap fürdünk a tengerben valahol. Voltunk már hidegebb vizben, teljesen melegben és közepesben. Esőben, szélben, napsütésben. Mindig egyformán tuti az időjárás. Egy csoda! Néztem, hogy otthon mennyire csúnya az idő. Sajnálom, hogy nem küldhetek egy kis meleget haza!

A pénzünk jó sebességgel fogy. A kaják még mindig nagyon édesek, egészségtelenek és olyan amerikaiak, én igyekszem finomakat főzni, a közönségem nagyon hálás érte és ez jó!

A gyümölcsök a fákon rohadnak el, annyira sok van belőlük. Ma ettem kókuszt, mangót és banánt. Azt a fránya avokadót még nem sikerült kipróbálnom, de majd egyszer....

Ettem ananászt, papayát, pomelót és ki tudja milyen izéket a fákról. Van, ami nem finom. pl. a noni. Nem tudom, hogy kell enni, vagy elkésziteni, de igy rossz az ize. Van olyan gyümölcs, aminek a nevét semmilyen neve nincs a magyarban. Asszem...

Szóval jó itt......

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://macesz.blog.hu/api/trackback/id/tr262326146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása