HTML

Macesz.com

Örömökről és élethelyzetekről.

Friss topikok

  • Maceszka: @szpal: háát az én megfigyeléseim szerint a január közepe viszi a címet, de jövőre még változhat a... (2014.12.15. 19:47) Az év leghidegebb napja
  • Maceszka: @Claire Pap: Drága Szívecskéim! Boldog lennék, ha végre beszélnénk!!! Holnap elutazunk, és nem tud... (2014.08.08. 15:44) Samsung Galaxy S
  • Maceszka: @gyermekmosoly: A szülőket éri az a feldolgozhatatlan hiány, ami a családjuk elvesztéséből jár. A... (2014.05.05. 08:42) örömhír
  • gyverebes: várlak,majd pihi után remélem összejövünk mesére...puszi neked. (2013.10.01. 12:08) Megjöttem!
  • gyverebes: jó kis kalandos élet ,a Mindenható addjon a Máténak hosszú ,boldog életet és sok boldogságot!!! (2013.09.16. 11:20) szülinapoztunk

házikó az esőerdőben

2011.08.16. 22:47 Maceszka

Lesz egy házikó, ahol vigyázni kell majd a környezet és a házikó, valamit a fogyasztás egyensúlyára. Olyan ez, mintha kempingezne az ember, csak itt tényleg, mert ez az igazi élet. Nincs kiszolgáltatottság, csak egy kevés. Magunk határozzuk meg a víz- és áramfogyasztásunkat, nem csinálunk felesleges köröket, mindan az, aminek lennie kell. Álomkép ez még, de a megvalósítás útján járunk. Az igazi off grid az lenne, ha a kajánkat is magunk tudnánk előállítani, de ehhez sokat kell tanulni még. Könnyű annak, aki nem egy óbudai polgári családban született és látta gyermekkorában, hogy ez hogy megy. Nekünk tanulni kell olyan dolgokat, amik hozzátartoznának az alapvető tudáshoz. Nem filozófiai és tudományosnak mondott képleteket és egyenleteket kellett volna tanulni16 éven át. Na már nagyon okosak vagyunk, azért nem bántunk meg semmit. Most ez az igazság lépett előre a rangsorban, lehet, hogy több igazság is van nem? Nekem megfelel, ha naponta hangversenyre, moziba és színházba járok, megfelel, ha nincs tv, könyv és zene, csak a kéz munkája.... mindegyik jó. Mindegyik az élet....Ma filozofikus hangulatban vagyok. Bocsi!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://macesz.blog.hu/api/trackback/id/tr73159060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NCila 2011.08.17. 09:20:27

Ma tényleg nagyon filozofikus hangulatban leledzel. Továbbra is azt gondolom, hogy társadalmi/tömegméretekbenaz offgrid nem alternatívája az árutermelő társadalmaknak. Most nem mennék bele a részletekbe.
Egyéni megfontolásom pedig a következő:Bizonyára nagyon szórakoztató lehet/lesz az egyes benne élő résztvevőknek, ám én ugyanazért nem választanám, amiért nem mennék, sosem voltam az itthon megszokott komfortomat el nem érő - pl. kemping - környezetbe. Pedig te is tudod, hogy a küzdelmektől, nehéz feladatok megoldásától sosem "óckodtam".

Maceszka 2011.08.17. 21:02:36

@NCila: tudom Lacikám és azt is, hogy ez csak addig igaz, amig rá nem kényszerülsz és akkor meglátod benne a szépséget is. Ezt azért tudom, mert én is így voltam ezzel mindig. Utáltam akempingezést és azt a színvonaltalanségot bárhol. Ezt nem tudtam volna elképzelni soha. De ez Hawaii és annak a varázsa velünk van.

gondora 2011.08.26. 08:56:34

Bocs, hogy beleszólok, de én kettőtök között vagyok. Imádtam a kempingezést de éppen a színvonaltalanság miatt utáltam meg. Szerintem is más az, amit ti csináltok, mert a színvonalat magatok teremtitek. Ezt én csak csodálni tudom, de azt hiszem, magam nem tudnám csinálni.
süti beállítások módosítása