HTML

Macesz.com

Örömökről és élethelyzetekről.

Friss topikok

  • Maceszka: @szpal: háát az én megfigyeléseim szerint a január közepe viszi a címet, de jövőre még változhat a... (2014.12.15. 19:47) Az év leghidegebb napja
  • Maceszka: @Claire Pap: Drága Szívecskéim! Boldog lennék, ha végre beszélnénk!!! Holnap elutazunk, és nem tud... (2014.08.08. 15:44) Samsung Galaxy S
  • Maceszka: @gyermekmosoly: A szülőket éri az a feldolgozhatatlan hiány, ami a családjuk elvesztéséből jár. A... (2014.05.05. 08:42) örömhír
  • gyverebes: várlak,majd pihi után remélem összejövünk mesére...puszi neked. (2013.10.01. 12:08) Megjöttem!
  • gyverebes: jó kis kalandos élet ,a Mindenható addjon a Máténak hosszú ,boldog életet és sok boldogságot!!! (2013.09.16. 11:20) szülinapoztunk

lista

2012.10.19. 14:19 Maceszka

300 tojás, 8 liter olaj, 20 kiló cékla, 40 kiló paradicsom, 5 csirke, 2 nyúl, 7 kiló szőlő, 30 karalábé, 12 kiló liszt. Ezzel indultam el. Aztán bevásároltam, még az is belefért az autóba. Lehet, hogy a Yarisok tágulnak? Kissé bosszús voltam, van dolog, amiről nem beszélek, csak megjegyzem magamnak, hogy rosszul esik. Jó lenne megtanulni beszélni!

Ezen kívül vannak még dolgok, amiket nem tudok elfogadni! Jó lenne megtanulni például segítséget elfogadni. Juditka szerint a soá második generációsai támadásnak vehetik a segítség nyújtást. Mindenhonnan a támadást látják. Lehet, nem tudom, de jó lenne ehhez is segítséget kapni! Jó lenne, ha élne még a nagy mágus Virág Teréz!

60 éves koromra megtanulnék visszamenőleg olyasmit, amit eddig nem értettem magammal kapcsolatban.

Csütörtökön gondoljon rám mindenki és szorítsatok nekem!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://macesz.blog.hu/api/trackback/id/tr564858134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása