HTML

Macesz.com

Örömökről és élethelyzetekről.

Friss topikok

  • Maceszka: @szpal: háát az én megfigyeléseim szerint a január közepe viszi a címet, de jövőre még változhat a... (2014.12.15. 19:47) Az év leghidegebb napja
  • Maceszka: @Claire Pap: Drága Szívecskéim! Boldog lennék, ha végre beszélnénk!!! Holnap elutazunk, és nem tud... (2014.08.08. 15:44) Samsung Galaxy S
  • Maceszka: @gyermekmosoly: A szülőket éri az a feldolgozhatatlan hiány, ami a családjuk elvesztéséből jár. A... (2014.05.05. 08:42) örömhír
  • gyverebes: várlak,majd pihi után remélem összejövünk mesére...puszi neked. (2013.10.01. 12:08) Megjöttem!
  • gyverebes: jó kis kalandos élet ,a Mindenható addjon a Máténak hosszú ,boldog életet és sok boldogságot!!! (2013.09.16. 11:20) szülinapoztunk

Samsung

2013.08.02. 19:10 Maceszka

Most a telefonom, a számítógépem és a mosógépem is Samsung! Jól programozható kis helyes, ahol vettük, azt mondták, hogy akik kiszállítják, beállítják, beüzemelik és érvényesítik a garanciát. Ehhez képest a fiúk elkértek érte egy kis adag pénzt, eléggé ódzkodtak minden kis munkától, nem humorizáltak, nem mosolyogtak, amíg meg nem csillant a kis pénzecske reménye. Szerintem rosszabbul jártak ezzel, mert így kicsit kaptak kevesebbet az előre elhatározottnál, de lelkük rajta! Itt voltak, benyomkodták a helyére, elvitték a régi szeretett kis Fagoromat, tiszta ügy. Papának is könnyebb lesz ezzel a mosógéppel bánni, dalol mikor elkezd dolgozni és szintén dalol, mikor befejezi a kis drágaság! Nagyon energia és víztakarékos, belefér 6 kiló ruha, keskeny és egyszemű. Jócskán leárazva adták. valami akció keretében.

Kaptam külső tárat is, egyik nap megrendeltem on line másik nap megkaptam postán. Ugye milyen ügyes vagyok?

Rátöltötte nekem a Papa azt a rengeteg rádiójátékot, hangoskönyvet és ebook-ot, amit Zsolttól kaptam, örök hálám neki érte!!!

Millió fok van, egyre nehezebben hül le az idő éjszaka, jó lesz átmenni a télbe!!! Edzésben lévő nagymama, aki vagyok!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://macesz.blog.hu/api/trackback/id/tr485442074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása