HTML

Macesz.com

Örömökről és élethelyzetekről.

Friss topikok

  • Maceszka: @szpal: háát az én megfigyeléseim szerint a január közepe viszi a címet, de jövőre még változhat a... (2014.12.15. 19:47) Az év leghidegebb napja
  • Maceszka: @Claire Pap: Drága Szívecskéim! Boldog lennék, ha végre beszélnénk!!! Holnap elutazunk, és nem tud... (2014.08.08. 15:44) Samsung Galaxy S
  • Maceszka: @gyermekmosoly: A szülőket éri az a feldolgozhatatlan hiány, ami a családjuk elvesztéséből jár. A... (2014.05.05. 08:42) örömhír
  • gyverebes: várlak,majd pihi után remélem összejövünk mesére...puszi neked. (2013.10.01. 12:08) Megjöttem!
  • gyverebes: jó kis kalandos élet ,a Mindenható addjon a Máténak hosszú ,boldog életet és sok boldogságot!!! (2013.09.16. 11:20) szülinapoztunk

Farmers market és cachmere-i kilátás

2013.09.14. 10:06 Maceszka

Ma Zsuzsával kirándultunk tovább. Voltunk egy igazi termelői piacon, ahol Gyöngyi kürtőskalácsot gyárt. Találkoztunk igazi spanyol pirospaprikával, ami már nagyon hasonlít a magyarra, a kolbász, meg fincsi volt!

Utána a szokásos dumcsi-parti egy kedves kávézóban, persze sütivel, ami ma egy málnás finomság volt. Na adtunk a kilóknak és ellógtunk egy Cashmere-nek nevezett helyre, ahol körbe nyílik a kilátás a városra, egy hercig kis kastélyuk is van, csak egy kicsit roggyantotta meg a földrengés.

Hazahozott engem a Zsuzsi és ahogy beléptem az ajtón, gyanús, jócskán égett szagot találtam itthon, meg eléggé rossz hangulatot, aminek az okozója én voltam. Majdnem kigyulladt a lakás az ügyességem miatt. Valahogy a kenyérsütő gépbe valamit rosszul raktam bele. Most is büdös van a lakásban. 

Aztán úgy 20 perc múlva megtudtam, hogy Zsuzsa rosszul van és oda kéne mennem meggyógyítani. Sikerült egyedül odatalálnom! Mariska a baloldalon vezet, jobbról jönnek az autók, jobbra nagy ívben kell kanyarodni, balra csak kis ívben. Tudatosítom magamban, és megy is.Odataláltam, levizitáltam a Zsuzsinál és sima gyomorrontása van egy kis epe problémával egybekötve. Ráolvasással meggyógyítottam egy kicsit. Mindjárt el is aludt. Utána szerettem volna magam kicsit jobb fényben feltüntetni, miután a kenyérsütő kigyulladt majdnem, hát vettem 8 zsömlét az éhező családnak, de nem fogy..... itt is rossz a kész kenyér.....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://macesz.blog.hu/api/trackback/id/tr1005512959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása