Az ügyfélszolgálati irodák szerencsére nem tudják, hogy az e témában, az egyik legnagyobb szakemberrel állnak szemben. Nagy szerencse, mert ha végighallgatnák Matyi véleményét, talán el tudnának süllyedni szégyenükben így a XXI. században, az internet világában. Egy tágas irodában, vajon miért fogadják az ügyfeleket az ajtóban, egy 2x3 méteres helyen? Ne rongálják a berendezést? Ebédidő van és zavarunk? Tolongjunk és szorongjunk egy kicsit, ha át akarjuk íratni az áram számlánkat? A honlapjukon tévesen írják, hogy van ügyfélszolgálatuk a Camponában, mert nincs. Igazán nem érdekli őket az ügyfél.....
A Díjbeszedő egy felüdülés volt. A Hőtáv egy középkori maradvány a papírjaival együtt, amiket kérnek. A lényeg az, hogy majdnem mindent, majdnem el tudtunk intézni 1 nap alatt.
Hanem, ami nagy újság, hogy tudok járni. Lássuk be, nem kis dolog ugye? Legalább 3-4 kilométer van a lábikáimban!
Túl vagyunk egy szenvedélyes kártyapartin, ami egy ittalvással végződött és egy áramszünettel folytatódott és egy thai vacsorával koronázódott. Isteni volt! Jókai u.8. - Parázs thai!!! Ajánlom mindenkinek a szíves figyelmébe!!!