HTML

Macesz.com

Örömökről és élethelyzetekről.

Friss topikok

  • Maceszka: @szpal: háát az én megfigyeléseim szerint a január közepe viszi a címet, de jövőre még változhat a... (2014.12.15. 19:47) Az év leghidegebb napja
  • Maceszka: @Claire Pap: Drága Szívecskéim! Boldog lennék, ha végre beszélnénk!!! Holnap elutazunk, és nem tud... (2014.08.08. 15:44) Samsung Galaxy S
  • Maceszka: @gyermekmosoly: A szülőket éri az a feldolgozhatatlan hiány, ami a családjuk elvesztéséből jár. A... (2014.05.05. 08:42) örömhír
  • gyverebes: várlak,majd pihi után remélem összejövünk mesére...puszi neked. (2013.10.01. 12:08) Megjöttem!
  • gyverebes: jó kis kalandos élet ,a Mindenható addjon a Máténak hosszú ,boldog életet és sok boldogságot!!! (2013.09.16. 11:20) szülinapoztunk

Boldogságos nap ez!

2014.02.11. 20:24 Maceszka

Az úgy volt, hogy a facebook-kal éppen tele lett a hócipőm és elhatároztam, hogy nem hagyom magam többé felizgatni, elkezdtem törölni mindenkinek a követését, aki csak negatív energiákat közvetít. Azonban volt egy honlap, ahol a túlélők leszármazottai írtak horror történeteket az elődök életéről, lágerekből való kiszabadulásról, Dunába lövetésről,Csillagos házakról, csodálatos szerencsékről, tragikus pusztulásokról. Meg voltam babonázva, nem akartam olvasni, de muszáj volt! Egyszer csak Juli írt a nagypapájáról, aki könyveket cipelt a hátizsákjában kaja helyett. Ismerős volt a név. Írtam neki. Most csak annyit mondhatok, hogy lett egy családom, akikről a világon semmit nem tudtam eddig, azt hittem, nincs túlélő, nincs nekem anyai ágon egy rokonom sem, az árva szívem amúgy is hajlamos a dekadenciára, ezt is a nagy veszteséglistán pipáltam ki. Valami kiegyensúlyozó erő azért csak létezik. Nálunk azt a Sors Könyvének hívják, de lehet bármi......Szóval már 2 másod unokatestvérem jelentkezett. Juli és Judit. Nemsokára találkozunk is!!! Ha azt mondom, boldog vagyok, ugye akkor nem mondtam semmi meglepőt???

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://macesz.blog.hu/api/trackback/id/tr425810005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása