HTML

Macesz.com

Örömökről és élethelyzetekről.

Friss topikok

  • Maceszka: @szpal: háát az én megfigyeléseim szerint a január közepe viszi a címet, de jövőre még változhat a... (2014.12.15. 19:47) Az év leghidegebb napja
  • Maceszka: @Claire Pap: Drága Szívecskéim! Boldog lennék, ha végre beszélnénk!!! Holnap elutazunk, és nem tud... (2014.08.08. 15:44) Samsung Galaxy S
  • Maceszka: @gyermekmosoly: A szülőket éri az a feldolgozhatatlan hiány, ami a családjuk elvesztéséből jár. A... (2014.05.05. 08:42) örömhír
  • gyverebes: várlak,majd pihi után remélem összejövünk mesére...puszi neked. (2013.10.01. 12:08) Megjöttem!
  • gyverebes: jó kis kalandos élet ,a Mindenható addjon a Máténak hosszú ,boldog életet és sok boldogságot!!! (2013.09.16. 11:20) szülinapoztunk

októberi nyár

2014.10.16. 21:28 Maceszka

Ma szerintem 25 fok volt! Élvezetesek a napok. Szeretek a kertben kapirgálni! Na és fügét szüretelni! Több kiló  van hetente és ha így megy tovább, mind beérik! Sose gondoltam volna, hogy nekem egyszer ilyen finom fügém lesz! Büszke vagyok rá! Ma még friss, kertben termett paradicsomot és paprikát is vettem! Annyira élvezem!

A pesti lakás egyre szebb és szebb lesz. Kissé zavar a nagyobb alapzaj, de bírható. A szomszédok jók, csendesek. Pázmándon ma éjszaka felébresztett egy valami, ami kapirgált a falban, előtte már többször előfordult, hogy bunyó volt a padláson, de azt gondoltam, Macesz brusztol a kajáért. Ma ez más volt, nagyon félelmetes volt ez a zaj, ezért beállítottunk egy rádiót, ami zörög, csörög, és egyéb óvintézkedéseket tettünk. Na ma éjjel kiderül! Ha minden kötél szakad, kapnak a pofájukra ultrahangos riasztót. Csak látni kellett volna az egyik boltban, milyen csúnyán nézett rám az eladó, hogy miért nem veszek csapdát, meg mérget? Jó hogy nem akarok áramot fogyasztani ilyen célból! Pedig de....

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://macesz.blog.hu/api/trackback/id/tr146800723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása