HTML

Macesz.com

Örömökről és élethelyzetekről.

Friss topikok

  • Maceszka: @szpal: háát az én megfigyeléseim szerint a január közepe viszi a címet, de jövőre még változhat a... (2014.12.15. 19:47) Az év leghidegebb napja
  • Maceszka: @Claire Pap: Drága Szívecskéim! Boldog lennék, ha végre beszélnénk!!! Holnap elutazunk, és nem tud... (2014.08.08. 15:44) Samsung Galaxy S
  • Maceszka: @gyermekmosoly: A szülőket éri az a feldolgozhatatlan hiány, ami a családjuk elvesztéséből jár. A... (2014.05.05. 08:42) örömhír
  • gyverebes: várlak,majd pihi után remélem összejövünk mesére...puszi neked. (2013.10.01. 12:08) Megjöttem!
  • gyverebes: jó kis kalandos élet ,a Mindenható addjon a Máténak hosszú ,boldog életet és sok boldogságot!!! (2013.09.16. 11:20) szülinapoztunk

Timbuktu

2015.02.18. 12:42 Maceszka

Jó film. Féltem egy kicsit, hogy erősen radikális lesz, de lágy és értő volt. Megértettem pár dolgot,az iszlámmal kapcsolatban, de vannak még kérdéseim. Sok. 

Járunk most moziba, bekövetkezett az az állapot, amiről évek óta beszélünk, hogy majd, ha Pesten leszünk, megnézzük az ezt, meg az azt, és milyen jó lesz színházba, moziba járni. Jó lett!!

Volt közben névnapozás, családi találkozó, szülinapozás is lesz, napról napra szabadabbak vagyunk. Ha az állapotunk engedi, még jó sokáig így lesz.

Közben kis operációk, meg orvosi dolgok becsusszannak.

Napokig kerestem magamnak cipőt. Olyat, amiben nem fáj a lábam. Nem volt. Kerestem, kutattam, az eladók agyára mentem, felpróbáltam ezret, és semmi. Elkeseredtem, mert már csillagokat is láttam menet közben. Egyszer az egyik eladó szépen óvatosan megkérdezte, hogy mi lenne, ha ajánlana nekem egy férfi cipőt? Mondom neki, gondolja, hogy ez nekem probléma? Igen! Seibel cipő, férfi, tartja a lábam, kicsit nagyobb, mint én, tisztára egy új Chaplin!! Nem nyom, kényelmes, de nagyon jó. Hát egy kicsit randa, de legalább nem nyom. Nem is olyan ronda na!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://macesz.blog.hu/api/trackback/id/tr437185727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása