HTML

Macesz.com

Örömökről és élethelyzetekről.

Friss topikok

  • Maceszka: @szpal: háát az én megfigyeléseim szerint a január közepe viszi a címet, de jövőre még változhat a... (2014.12.15. 19:47) Az év leghidegebb napja
  • Maceszka: @Claire Pap: Drága Szívecskéim! Boldog lennék, ha végre beszélnénk!!! Holnap elutazunk, és nem tud... (2014.08.08. 15:44) Samsung Galaxy S
  • Maceszka: @gyermekmosoly: A szülőket éri az a feldolgozhatatlan hiány, ami a családjuk elvesztéséből jár. A... (2014.05.05. 08:42) örömhír
  • gyverebes: várlak,majd pihi után remélem összejövünk mesére...puszi neked. (2013.10.01. 12:08) Megjöttem!
  • gyverebes: jó kis kalandos élet ,a Mindenható addjon a Máténak hosszú ,boldog életet és sok boldogságot!!! (2013.09.16. 11:20) szülinapoztunk

Ha zöld, ha nem zöld..

2015.04.15. 13:04 Maceszka

Ha nem zöld, akkor tél van, hideg van, ha zöld, akkor vágni kell....mi az? Hát a gaz.... És mindig az nő, aminek nem kéne! Most pitypang és meggy csihatag problémáim vannak. Tudom, nagyon klassz gyógynövény, de nem lehetne, hogy mégse nőjön nálam? Van százszorszépem, kis téli meténg, menta, citromfű, csalán, pitypang, ültettem új magokat, amiből remélhetőleg chili és paradicsom lesz! Átmentem ültetőbe és irtóba.... van egy kis ellentmondás köztük.....közben szól a Queen!!! Tiszta retro az élet!!!

Tegnap, a Terminátor 3-at láttam. Eddig nem volt hozzá erőm, hogy megnézzem, akkora baromság. A Macesz szemét néha eltakartam, nehogy megijedjen szegény! Erős voltam, majdnem végignéztem.... megállapítottam, hogy nem vesztettem semmit, de a színésznő nagyon ismerős egy másik filmből. Baromi jó vagyok ilyenekben. Az agyamban egy színésznév van, azt sem tudom pontosan, hogy hogy mászott bele, a Brad Pitt, de mindenkit úgy hívok, aztán van egy csaj, de azt nem tudom, hogy hívják, soha nem jegyzem meg a nevét, ja és a hogyishívják! Na az!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://macesz.blog.hu/api/trackback/id/tr497370344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása