HTML

Macesz.com

Örömökről és élethelyzetekről.

Friss topikok

  • Maceszka: @szpal: háát az én megfigyeléseim szerint a január közepe viszi a címet, de jövőre még változhat a... (2014.12.15. 19:47) Az év leghidegebb napja
  • Maceszka: @Claire Pap: Drága Szívecskéim! Boldog lennék, ha végre beszélnénk!!! Holnap elutazunk, és nem tud... (2014.08.08. 15:44) Samsung Galaxy S
  • Maceszka: @gyermekmosoly: A szülőket éri az a feldolgozhatatlan hiány, ami a családjuk elvesztéséből jár. A... (2014.05.05. 08:42) örömhír
  • gyverebes: várlak,majd pihi után remélem összejövünk mesére...puszi neked. (2013.10.01. 12:08) Megjöttem!
  • gyverebes: jó kis kalandos élet ,a Mindenható addjon a Máténak hosszú ,boldog életet és sok boldogságot!!! (2013.09.16. 11:20) szülinapoztunk

A Suzuki

2011.08.28. 01:18 Maceszka

Kétszer nem mondom, hogy ezeket a napokat szívesen átengedném az ellenségemnek (már ha van).

Megvettük a Misit alaposan kitakarítottam, még fogkefét is használtam a tisztitgatáshoz, berendeztem kárpittal, szőnyeggel és mint a jó tanuló, azonnal elvittem a műhelybe, hogy nézzék át, cseréljenek olajat. Mikor ott mindent rendben találtak, szépen hazaindultam, s mire hazaértem, a kocsi olyan hangokat adott ki, mintha a legrosszabb autóbusz lenne, diesel motorral és az is a végét járná. Na kitaláltuk, hogy ez egy métert se mehet, mert akkor valami nagyon nagy baj lesz, hamár nincs máris nagyon nagy baj.

Papa elővett egy erős kötelet, odakötötte a track-hoz és a Suzukihoz és nosza elkezdett húzni kifelé a mesefaluból engem. Ha nem jár a motor, nincs szervo, kormányozni és fékezni nagyon nagy erő. Nekem ez nem ment, cseréltünk. Én ültem a teherautóba és a Papa ült a Suzukiba. Vidáman mentem, mint aki büszke lehet magára, mert ilyet még nem csinált, utólag derült ki, hogy néhányszor életveszélybe sodortam a saját férjemet, mert nem kaptam kiképzést az alatt a 10 másodperc alatt, hogy hogy kell ezt csinálni. Elhúztam  a  Toyotával a Suzukit a Lex Brodie-hoz. Túléltük. Hanem, amit mondtak, azt már majdnem nem éltük túl. A lényeg, a motorcsere, vagy ki tudja, hogy mi. Óvatosan felhívtuk Ricket, aki eladta a járgányt, és rövidrezártuk őt a szerelővel, aki a halálhírt közölte. És láss csodát!!!, Mert csodák azért vannak (szívinfarktus előtti állapotban pláne). Rick holnap elvontatja az autót, kicseréli a motort és átadja nekünk a jövő héten. Mert a tenyerünkbe csapott a múltkor és azt igérte, hogy ez a kocsi jó. És az adott szó, itt úgy látszik, kötelez. Most itt tartok. Szomorú is vagyok, meg optimista is. Mi mást tehetnék nem igaz??

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://macesz.blog.hu/api/trackback/id/tr83184796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása