HTML

Macesz.com

Örömökről és élethelyzetekről.

Friss topikok

  • Maceszka: @szpal: háát az én megfigyeléseim szerint a január közepe viszi a címet, de jövőre még változhat a... (2014.12.15. 19:47) Az év leghidegebb napja
  • Maceszka: @Claire Pap: Drága Szívecskéim! Boldog lennék, ha végre beszélnénk!!! Holnap elutazunk, és nem tud... (2014.08.08. 15:44) Samsung Galaxy S
  • Maceszka: @gyermekmosoly: A szülőket éri az a feldolgozhatatlan hiány, ami a családjuk elvesztéséből jár. A... (2014.05.05. 08:42) örömhír
  • gyverebes: várlak,majd pihi után remélem összejövünk mesére...puszi neked. (2013.10.01. 12:08) Megjöttem!
  • gyverebes: jó kis kalandos élet ,a Mindenható addjon a Máténak hosszú ,boldog életet és sok boldogságot!!! (2013.09.16. 11:20) szülinapoztunk

kártyacsata

2010.05.30. 07:59 Maceszka

Minden héten kártyázunk. Tegnap az egyikünket nagy vereség érte, ezért a többieknek írtóra rossz érzésük lett. Mitől függ, hogyha legyőzünk valakit, akkor utána nem érzünk elégtételt, sőt......vagy érzünk és az jó....

Alapvetően egyikünk sem gonosz, de mégis. A kisördög, ami nem hagyja, hogy legyőzzenek, a játék öröme elragad, aztán meglátjuk, mit csináltunk és az nem egy jó érzés.

Na így vagyunk összeszerelve.

Egyébként kártyázni jó!

Hawaiin vajon tudunk-e majd preferansz partnereket találni? Vagy ezért fogunk visszajönni?

Sok munka van most, határidő június 30. Utána letesszük a lantot és nézünk ki az arcunkból. Nem tudom elképzelni!

Az úgy történt, hogy kapok levelet a bejegyzésekről. Kinyitom a gmailemen az értesítést, amin 3 link van. Gábor hozzászólását azonnal a töröl (kimoderál) linken nyitottam meg. Én a kimoderál szót úgy értettem, hogy kinyit és megnéz! Boldogok a lelki szegények hát nem? Szóval, még módomban sem állt elolvasni, amit írt és paraszt módon ki is töröltem a bejegyzést. Tudjátok be a butaságomnak! Tanulékony vagyok. Többé ilyen nem lesz!

Írjatok csak nyugodtan!....

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://macesz.blog.hu/api/trackback/id/tr792041553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

The Adelaider 2010.05.30. 12:00:06

Aha, akkor igy sikerult kitorolnod, mert amugy el nem tudtam kepzelni, hogy. :) Mindegy, irtam helyette emailt. :)
En egyebkent semmilyen versenyt (ahol van gyoztes es vesztes) nem szeretek, mert elszeparal, es az nem jo. De ez csak az en velemenyem.
Wow, lesz masfel honap pihitek Hawaii elott? Az jol hangzik. :)
süti beállítások módosítása