HTML

Macesz.com

Örömökről és élethelyzetekről.

Friss topikok

• Maceszka: @szpal: háát az én megfigyeléseim szerint a január közepe viszi a címet, de jövőre még változhat a... (2014.12.15. 19:47) Az év leghidegebb napja
  • Maceszka: @Claire Pap: Drága Szívecskéim! Boldog lennék, ha végre beszélnénk!!! Holnap elutazunk, és nem tud... (2014.08.08. 15:44) Samsung Galaxy S
  • Maceszka: @gyermekmosoly: A szülőket éri az a feldolgozhatatlan hiány, ami a családjuk elvesztéséből jár. A... (2014.05.05. 08:42) örömhír
  • gyverebes: várlak,majd pihi után remélem összejövünk mesére...puszi neked. (2013.10.01. 12:08) Megjöttem!
  • gyverebes: jó kis kalandos élet ,a Mindenható addjon a Máténak hosszú ,boldog életet és sok boldogságot!!! (2013.09.16. 11:20) szülinapoztunk

vagyunk

2010.10.25. 07:38 Maceszka

Az elmúlt héten nyakunkba vettük a szigetet, ha már idehozott a sorsunk, hát legalább nézzük meg, hol vagyunk. Elmentünk a kea’aui-i piacra, ott összebarátkoztam Jorgéval, aki a mexikói kaját gyártja, aztán továbbmentünk a hiloi állatkertbe, megnéztük a bengáli tigrist, madarakat, hangyászsünt, de olyan meleg volt, hogy rosszul lettem, a vállam is tud fájni, a környező idegek, izmok most jönnek bele a munkába egy hónap után.

Beiratkoztunk a központi könyvtárba, ki tudja, hátha kölcsönzünk filmeket, könyveket, de internetezhetünk vele napi egy órát ingyen, bármelyik Big Island-i könyvtárban. Utána a már eddigi ittlétünk alatt többször is megtekintett Kórház háta mögé mentünk, megnézni a nagy vízesést, aztán kolbászoltunk a hiloi strandokon, megnéztük, mer-e fürödni rajtunk kívül errefelé, élő ember, de egyet sem láttunk. Ma megnéztük a Volcano Nemzeti Parkot. Mit mondjak, nem egy barátságos hely. Pont így képzeltem el, katolikus koromban a poklot! Valami fertelmes! És még mindig füstölög. Föld Anyó itt köpködi ki a mérgét. Folyó láva is van errefelé.

Ma is voltunk fürödni, mint minden nap eddig, estére hazaérve a „Papitty” szól kegyetlenül. Állitólag ő béka, aki állandóan papittyol. Csiripelnek a gekkók is, a tücskök és alacsonyan repülnek a 6-7 centis csótányok. Engem nem zavarnak.

Holnap 11 fős vendégsereget etetünk. Hétfőn folytatjuk a felfedező utunkat. Jorgénál nem eszem többé semmi mexicói kaját. Ég a gyomrom tőle. Halkan megjegyzem, hogy van itt egy település amit Kurtistown-nak hívnak. Magyarul a kurtizánok tanyája. Mondom, hogy minden a magyarból származik! Szégyentelen a maui nyelv Kakára végződnek a szavak és jobb esetben Pua-pua és egyéb szavak ismétlődnek. Ma láttunk csodálatos orchideákat is, gondoltam szeretettel a virágos Anikóra, mennyire élvezné! Vettünk néhány ajándékot, persze „made in China”. Izléstelen, ócska szarokkal van kikövezve az egész sziget, de legalább nem tolakodóak! …..

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.