HTML

Macesz.com

Örömökről és élethelyzetekről.

Friss topikok

  • Maceszka: @szpal: háát az én megfigyeléseim szerint a január közepe viszi a címet, de jövőre még változhat a... (2014.12.15. 19:47) Az év leghidegebb napja
  • Maceszka: @Claire Pap: Drága Szívecskéim! Boldog lennék, ha végre beszélnénk!!! Holnap elutazunk, és nem tud... (2014.08.08. 15:44) Samsung Galaxy S
  • Maceszka: @gyermekmosoly: A szülőket éri az a feldolgozhatatlan hiány, ami a családjuk elvesztéséből jár. A... (2014.05.05. 08:42) örömhír
  • gyverebes: várlak,majd pihi után remélem összejövünk mesére...puszi neked. (2013.10.01. 12:08) Megjöttem!
  • gyverebes: jó kis kalandos élet ,a Mindenható addjon a Máténak hosszú ,boldog életet és sok boldogságot!!! (2013.09.16. 11:20) szülinapoztunk

sürgés-forgás

2010.12.22. 09:52 Maceszka

Beizzítottam a végtagjaimat, ma sütök gesztenyés beiglit. Nem lesz idén semmi felhajtás, azért mégis, csinálok egy jó nagy sóletet, meg kis halászlét, az egész ünnepi felhajtásból nem éreztem meg semmit, szerencsére átaludtam és átálmodoztam ezeket a napokat.

Sűrű köd van a fejemben is. Lélekben Hawaiin vagyok, testben meg itt. Ezt csak onnan tudom, hogy fájok. Most egy becsípődés is szinesíti az életem!

Carramba! Nem is érdekes, mert majd Hajdúszoboszlón kikúrálom magam. Jó lesz!!!

Mit nekem médiatörvény, magánnyugdíjprobléma! Van olyan ország, ahol nem nyomják agyon ezekkel  az egyszerű állampolgárt. Bizony van!! Ha történik olyan borzasztóság, amin a civilek tudnak segíteni, szolidarítani, akkor helytáll mindenki a legtermészetesebb módon. Az ország törvénykezéseinek ügyét viszont ráhagyják a politikusokra. Tudjátok, az az állatfajta, amelyik kitalálja, hogy neki mi a jó és utána, hogy nekünk mi lenne a jó, de sose találják el.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://macesz.blog.hu/api/trackback/id/tr792531891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása