HTML

Macesz.com

Örömökről és élethelyzetekről.

Friss topikok

  • Maceszka: @szpal: háát az én megfigyeléseim szerint a január közepe viszi a címet, de jövőre még változhat a... (2014.12.15. 19:47) Az év leghidegebb napja
  • Maceszka: @Claire Pap: Drága Szívecskéim! Boldog lennék, ha végre beszélnénk!!! Holnap elutazunk, és nem tud... (2014.08.08. 15:44) Samsung Galaxy S
  • Maceszka: @gyermekmosoly: A szülőket éri az a feldolgozhatatlan hiány, ami a családjuk elvesztéséből jár. A... (2014.05.05. 08:42) örömhír
  • gyverebes: várlak,majd pihi után remélem összejövünk mesére...puszi neked. (2013.10.01. 12:08) Megjöttem!
  • gyverebes: jó kis kalandos élet ,a Mindenható addjon a Máténak hosszú ,boldog életet és sok boldogságot!!! (2013.09.16. 11:20) szülinapoztunk

szellemi vezetők

2011.04.21. 10:52 Maceszka

Fellegi Ádám lakáskoncertjét hallgattam cd-ről. Szinte éreztem, ahogy az arcom kisimul, elfekszem és elmúlok, olyan szépen játszik. Popper Péter könyvét olvasgatva, pedig megtanulom a saját dolgaimat kezelni. Az "én" probléma gyökeréig eljutni és következtetéseket levonni. Andris szavait hallom vissza, és tudom, hogy az ő elgondolásai erről, honnan fakadnak, szerintem hol tévesek. Már ez is nagy haladás!

 Gondolatban nem vagyok itt.

Vajon mi az az elkötelezettség, mégis elvágyódás, ami őket itt tartotta, azok után is, hogy el akarták őket pusztítani a saját honfitársaik? Hogy élhet így itt egy ember? Ahogy jönnek vissza a lózungok, ahogy hallom a nácik dobogását  és ahogy látom a sötét sorsot, annál jobban szeretnék már elmenni. Alkalom adtán előveszik a listájukat és újra érvényesítik a saját igazságukat. Testi erővel legyőzik a szellemet. Hogy lehetne megállítani a szörnyet?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://macesz.blog.hu/api/trackback/id/tr382844502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása