HTML

Macesz.com

Örömökről és élethelyzetekről.

Friss topikok

  • Maceszka: @szpal: háát az én megfigyeléseim szerint a január közepe viszi a címet, de jövőre még változhat a... (2014.12.15. 19:47) Az év leghidegebb napja
  • Maceszka: @Claire Pap: Drága Szívecskéim! Boldog lennék, ha végre beszélnénk!!! Holnap elutazunk, és nem tud... (2014.08.08. 15:44) Samsung Galaxy S
  • Maceszka: @gyermekmosoly: A szülőket éri az a feldolgozhatatlan hiány, ami a családjuk elvesztéséből jár. A... (2014.05.05. 08:42) örömhír
  • gyverebes: várlak,majd pihi után remélem összejövünk mesére...puszi neked. (2013.10.01. 12:08) Megjöttem!
  • gyverebes: jó kis kalandos élet ,a Mindenható addjon a Máténak hosszú ,boldog életet és sok boldogságot!!! (2013.09.16. 11:20) szülinapoztunk

húúú de......

2011.06.03. 05:49 Maceszka

 Hogy kerültem én ide? És most mi van? És miért van mindenhol hideg? És miért ilyen ez a nyelv? És milyenek már itt az emberek? És mit kell most csinálni? És egyáltalán most mi van??? Nincs egy fix pont, mert ha fixálódna, rögtön kiderül, hogy az úgy nem jó. Elrugaszkodási pontot keresek. Olyan, mintha elveszett volna pár érzékszervem. A bizonytalanság az úr. Fizikailag és érzelmileg instabil lettem. Borzasztó. Az első pár nap ilyen volt. Csak egy a biztos, ami zicher is egyben, az az unokám. A többi majd alakul. Türelem türelem.Mindent meg lehet szokni, a kérdés csak az, hogy érdemes-e arra a kis időre?

Ennyi sokat utazni, az már eleve elképesztő. Utána már semmi nem csoda. Ezzel vigasztalom magam. De mért vagyok ennyire gyenge? Nagyon nagyon messze vagyok.......

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://macesz.blog.hu/api/trackback/id/tr72953296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása