HTML

Macesz.com

Örömökről és élethelyzetekről.

Friss topikok

  • Maceszka: @szpal: háát az én megfigyeléseim szerint a január közepe viszi a címet, de jövőre még változhat a... (2014.12.15. 19:47) Az év leghidegebb napja
  • Maceszka: @Claire Pap: Drága Szívecskéim! Boldog lennék, ha végre beszélnénk!!! Holnap elutazunk, és nem tud... (2014.08.08. 15:44) Samsung Galaxy S
  • Maceszka: @gyermekmosoly: A szülőket éri az a feldolgozhatatlan hiány, ami a családjuk elvesztéséből jár. A... (2014.05.05. 08:42) örömhír
  • gyverebes: várlak,majd pihi után remélem összejövünk mesére...puszi neked. (2013.10.01. 12:08) Megjöttem!
  • gyverebes: jó kis kalandos élet ,a Mindenható addjon a Máténak hosszú ,boldog életet és sok boldogságot!!! (2013.09.16. 11:20) szülinapoztunk

köménymag

2011.07.30. 04:18 Maceszka

Már Új Zélandon szerettem volna egy jó kis köménymag levest enni, ezért ott vettem egy csomag cumint, ami nem köménymag, a mi értelmezésünkben, mert római kömény, és aztat utálom. Aztán itt folytatódott a dolog és itt is római köményt találtam csak, már egész beleéltem magam, hogy rendelek otthonról, mert azért az nem járja, hogy a köménymag hiányozzon a káposztás főzelékekből, gulyáslevesből stb. Ma nagyon begurultam és keményen végignéztem a fűszereket a Foodland-ban és lássatok csodát!!Caraway seed! Ott a boltban kinyitottam és megkóstoltam, Köménymag!

Ma kellett egy kis jókedv is, mert délelőtt nagyon rossz dolgokat tudtam meg!

Hiába, az élet nem egy .............ugye? Csiga! utólag is jól meg foglak verni!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://macesz.blog.hu/api/trackback/id/tr943110957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása