HTML

Macesz.com

Örömökről és élethelyzetekről.

Friss topikok

  • Maceszka: @szpal: háát az én megfigyeléseim szerint a január közepe viszi a címet, de jövőre még változhat a... (2014.12.15. 19:47) Az év leghidegebb napja
  • Maceszka: @Claire Pap: Drága Szívecskéim! Boldog lennék, ha végre beszélnénk!!! Holnap elutazunk, és nem tud... (2014.08.08. 15:44) Samsung Galaxy S
  • Maceszka: @gyermekmosoly: A szülőket éri az a feldolgozhatatlan hiány, ami a családjuk elvesztéséből jár. A... (2014.05.05. 08:42) örömhír
  • gyverebes: várlak,majd pihi után remélem összejövünk mesére...puszi neked. (2013.10.01. 12:08) Megjöttem!
  • gyverebes: jó kis kalandos élet ,a Mindenható addjon a Máténak hosszú ,boldog életet és sok boldogságot!!! (2013.09.16. 11:20) szülinapoztunk

Az én koromban?

2011.08.20. 07:55 Maceszka

Ma tankoltam előszőr életemben! A kis piperés kezemmel nem szerettem  soha benzinszagú lenni, de itt aztán nincs, aki odajöjjön és kiszolgáljon!

Magad uram, ha szolgád nincsen alapon ma követ hordtam a sárba, semmi látszatja, de muszáj valakinek ezzel is foglalkozni. A lávakő nem nehéz szerencsére, de azért a derekam elfáradt. Ilyet se csináltam még. Az is igaz, hogy május 29 óta, mióta eljöttünk otthonról, 5 kilót fogytam! Lehet gratulálni! Na ehhez az is kellett, hogy mérjek egy szép magas cukrot magamnak, ez nagyon megijesztett. Szigorúan vizet iszom, napi egy papayát eszem, mert abban van a legkevesebb cukor, saját magunkra főzök minden nap, így tisztában vagyok azzal, hogy mit eszem, de még így is előfordul, hogy éhgyomorra magasabb a cukrom a kelleténél. Sajnos.

Robis napok következnek, mert elhatároztam, hogy a Suzukinak megcsinálom a parkolóját. Ebben nem volt csótány, hangya, gekkó, kecskekaki, lepratelepet sem találtunk, csak majd valami huzatot keresek bele. Elvégre egy 11 éves terepjáró. Drukkoljatok, hogy jó legyen!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://macesz.blog.hu/api/trackback/id/tr963166235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása