HTML

Macesz.com

Örömökről és élethelyzetekről.

Friss topikok

  • Maceszka: @szpal: háát az én megfigyeléseim szerint a január közepe viszi a címet, de jövőre még változhat a... (2014.12.15. 19:47) Az év leghidegebb napja
  • Maceszka: @Claire Pap: Drága Szívecskéim! Boldog lennék, ha végre beszélnénk!!! Holnap elutazunk, és nem tud... (2014.08.08. 15:44) Samsung Galaxy S
  • Maceszka: @gyermekmosoly: A szülőket éri az a feldolgozhatatlan hiány, ami a családjuk elvesztéséből jár. A... (2014.05.05. 08:42) örömhír
  • gyverebes: várlak,majd pihi után remélem összejövünk mesére...puszi neked. (2013.10.01. 12:08) Megjöttem!
  • gyverebes: jó kis kalandos élet ,a Mindenható addjon a Máténak hosszú ,boldog életet és sok boldogságot!!! (2013.09.16. 11:20) szülinapoztunk

ha én egyszer....

2012.07.31. 17:58 Maceszka

nekilátok takarítani! Kő kövön nem marad.Az úgy kezdődött, hogy elővettem a porszívót. Ami nem kis dolog, mert bele kell önteni vizet, meg össze kell szerelni, meg miegymás. Gurulni nem szeret, de én megcibálom, és időnként nagyon kiszúr velem. Ma pl. felborult. Ilyenkor leáll és megsértődik. Szóval macerás. Mert ő egy Sakura!

Elkezdtem a porszívózást fél 9-kor és kb. fél egyig tuti kitartottam. Közben néztem az olimpiát, főztem ebédet és fogadtam egy falubéli asszonyt, aki elmesélte az életét, na az se semmi! Utána olimpia, meg 3 mosás, díszpárnák, takarók, ágynemű, szörnyű...

Összeszedtem a szilvát, fejjel lefelé voltam egy ideig, de már azt sem könnyű megcsinálni. Aztán persze minden megszáradt és ki is kellett vasalni. Duci néni hímzett vastag vászon párnáit félig vizesen érdemes vasalni, különben vége a világnak. 

Most ülök és fájok.....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://macesz.blog.hu/api/trackback/id/tr664689082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása