HTML

Macesz.com

Örömökről és élethelyzetekről.

Friss topikok

  • Maceszka: @szpal: háát az én megfigyeléseim szerint a január közepe viszi a címet, de jövőre még változhat a... (2014.12.15. 19:47) Az év leghidegebb napja
  • Maceszka: @Claire Pap: Drága Szívecskéim! Boldog lennék, ha végre beszélnénk!!! Holnap elutazunk, és nem tud... (2014.08.08. 15:44) Samsung Galaxy S
  • Maceszka: @gyermekmosoly: A szülőket éri az a feldolgozhatatlan hiány, ami a családjuk elvesztéséből jár. A... (2014.05.05. 08:42) örömhír
  • gyverebes: várlak,majd pihi után remélem összejövünk mesére...puszi neked. (2013.10.01. 12:08) Megjöttem!
  • gyverebes: jó kis kalandos élet ,a Mindenható addjon a Máténak hosszú ,boldog életet és sok boldogságot!!! (2013.09.16. 11:20) szülinapoztunk

Gizus néni

2012.12.07. 22:28 Maceszka

Ilyen helyes öreg nénit ritkán ismer meg az ember lánya. Gizus néninek tegnap volt a 90-ik születésnapja. Én még a nyáron megjegyeztem, mikor halkan elmondta a születési dátumát. Megjegyeztem és tegnap megleptem, adtam neki puszit, ma meg egy kis ajándékot. Mert én szeretem a falu lakóit, megjegyzem a kis fontos dolgaikat, megpróbálok nagyon megértő és kedves lenni, sokszor sikerül, sőt nagyon sokszor. Szerintem ez a beilleszkedés .

Mindenféle halálira buta emberek hányják a vért egymásra a pázmándi fórumokon. Kitört a gyalázkodás és minket is megpróbálnak belevonni. Ők vajon felköszöntötték Gizus nénit? Mit jelent a falu szeretete számukra? Csak a gazdasági hatalmat? Én nem szólok hozzá ehhez a gyalázatos párbeszédnek nem nevezhető sárdobáláshoz, csak halkan teszem a dolgom. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://macesz.blog.hu/api/trackback/id/tr684953725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása