Nagyon jól éreztük magunkat Hédy+Jánosnál. Elkényeztettek bennünket. Mig ők video konferenciáztak, mi bementünk a helyi vagesz Vodafone kirendeltségbe, hogy a 14 éves feltöltőkártyás telefonom változtassuk meg valami használhatóra. A kisasszony elsőkézből elmondta, hogy nem érdemes átírni a megszünt cégemről rám a telefont, mert az drága, 5 ezer ft. Utána kérte az ügyfélbiztonsági kódomat, amit nem tudtam, de ő megfejtette. És lássatok csodát! Nem tud semmit intézni, mert KIEMELT ügyfél vagyok. Jól ki vagyok emelve! Köszönöm szépen! Magyarország! Ezért szeretünk!!! Mi mindannyian kiemelt ügyfelek vagyunk!
Siófokon
2013.08.07. 22:42 Maceszka
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://macesz.blog.hu/api/trackback/id/tr835450545
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.