HTML

Macesz.com

Örömökről és élethelyzetekről.

Friss topikok

  • Maceszka: @szpal: háát az én megfigyeléseim szerint a január közepe viszi a címet, de jövőre még változhat a... (2014.12.15. 19:47) Az év leghidegebb napja
  • Maceszka: @Claire Pap: Drága Szívecskéim! Boldog lennék, ha végre beszélnénk!!! Holnap elutazunk, és nem tud... (2014.08.08. 15:44) Samsung Galaxy S
  • Maceszka: @gyermekmosoly: A szülőket éri az a feldolgozhatatlan hiány, ami a családjuk elvesztéséből jár. A... (2014.05.05. 08:42) örömhír
  • gyverebes: várlak,majd pihi után remélem összejövünk mesére...puszi neked. (2013.10.01. 12:08) Megjöttem!
  • gyverebes: jó kis kalandos élet ,a Mindenható addjon a Máténak hosszú ,boldog életet és sok boldogságot!!! (2013.09.16. 11:20) szülinapoztunk

napsütés, 22 fok

2013.08.20. 04:37 Maceszka

Ma megismerkedtem Beával és két kicsi gyerekével, nagyon kedvesek, helyesek. Rájöttem, hogy sok szülő kerül olyan helyzetbe, hogy Új Zélandig repül az unokájához, családjához. Bea kihozatja az édesanyját évenként, következésképp az anyukája évente megteszi ezt a hosszú utat, ami számomra erőt ad ahhoz, hogy túléljem. Sőt megismerkedtem Zsuzsa, István párossal, Zsuzsa kifejezetten élvezi az utat hazáig és vissza. Érdekes és tanulságos volt minden találkozás én nagyon élvezem, hogy rájövök, hogy itt is emberek élnek, mindent meg lehet oldani, be lehet illeszkedni, meg lehet tanulni. Kicsit kell kilépni a komfortzónából és utána kezdődik az élet. (idéztem valakitől) Új Zélandon toleránsak és kedvesek az emberek, de nem elnézőek azzal, aki nem érti őket. Hawaiin igyekeznek megértetni magukat, persze ott sem viszik túlzásba. Úgy látszik, meg kéne tanulnom angolul! Talán nem késő! Az unokám egy csoda! Tényleg jár a lelkemnek ez a gyógygombóc!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://macesz.blog.hu/api/trackback/id/tr775467617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása