HTML

Macesz.com

Örömökről és élethelyzetekről.

Friss topikok

  • Maceszka: @szpal: háát az én megfigyeléseim szerint a január közepe viszi a címet, de jövőre még változhat a... (2014.12.15. 19:47) Az év leghidegebb napja
  • Maceszka: @Claire Pap: Drága Szívecskéim! Boldog lennék, ha végre beszélnénk!!! Holnap elutazunk, és nem tud... (2014.08.08. 15:44) Samsung Galaxy S
  • Maceszka: @gyermekmosoly: A szülőket éri az a feldolgozhatatlan hiány, ami a családjuk elvesztéséből jár. A... (2014.05.05. 08:42) örömhír
  • gyverebes: várlak,majd pihi után remélem összejövünk mesére...puszi neked. (2013.10.01. 12:08) Megjöttem!
  • gyverebes: jó kis kalandos élet ,a Mindenható addjon a Máténak hosszú ,boldog életet és sok boldogságot!!! (2013.09.16. 11:20) szülinapoztunk

Ezt is túléltük!

2014.01.01. 23:13 Maceszka

Kis összefoglaló gondolkodás az elmúlt évemről. Lássuk csak, hogy is volt ez?

Januárban túlestem a hatvanadikon. Sőt túlléptem elegánsan rajta. Semmi csinnadratta, meg felhajtás.

Még januárban elutaztunk Hawaiira. Kicsit építkeztünk, sokat kirándultunk, megszeretgettük az ott élő barátainkat, fogadtunk 2 filmes csapatot, 2 barátot, utaztunk velük, moziba, színházba jártunk, fürödtünk a Csendes Óceánban, hamar eltelt a 4 hónap. Májusban hazajöttünk.

Nyáron sok bepótolni valónk volt, az itt lévőket is meg kellett szeretgetni, meg ölelgetni. Augusztusban, a 42 fokban elutaztam a Csendes Óceán másik csücskébe, - (mert onnan is meg kellett néznem, hogy jó helyen van-e a Világ Vége) -  Új Zélandra, a 4 fokba.  Jó sokat fáztam, jó sokat bespájzoltam család érzésből. Ott is megszeretgettem, akit csak találtam, jól megölelgettem az első szülött fiamat, a gyönyörű családját, megszületett a második csodálatos unokám, aki ha lehet, még szebb, mint az eddigi legszebb kisbaba, akit csak láttam életemben. Lett mindjárt három darab nagyon jó barátnőm. Aztán az is eltelt hamar.  

Itthon várt még egy nagy adag örömködés, szeretgetés, rokonlátogatás, megbeszélések, munka, némi  vendéglátás, (naponta egy-két csapat), színház, mozi, betegségből egy kevés  és eltelt hamar az idő. Közben volt öröm és boldogság, bánat és depresszió is. Minden belefért. Szép év volt, hasonló jókat kívánok magamnak!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://macesz.blog.hu/api/trackback/id/tr85712125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása