HTML

Macesz.com

Örömökről és élethelyzetekről.

Friss topikok

  • Maceszka: @szpal: háát az én megfigyeléseim szerint a január közepe viszi a címet, de jövőre még változhat a... (2014.12.15. 19:47) Az év leghidegebb napja
  • Maceszka: @Claire Pap: Drága Szívecskéim! Boldog lennék, ha végre beszélnénk!!! Holnap elutazunk, és nem tud... (2014.08.08. 15:44) Samsung Galaxy S
  • Maceszka: @gyermekmosoly: A szülőket éri az a feldolgozhatatlan hiány, ami a családjuk elvesztéséből jár. A... (2014.05.05. 08:42) örömhír
  • gyverebes: várlak,majd pihi után remélem összejövünk mesére...puszi neked. (2013.10.01. 12:08) Megjöttem!
  • gyverebes: jó kis kalandos élet ,a Mindenható addjon a Máténak hosszú ,boldog életet és sok boldogságot!!! (2013.09.16. 11:20) szülinapoztunk

haha! De aranyos!

2014.02.10. 21:01 Maceszka

Ma udvarolt nekem a Vodafone! Meg is érdemlem, amilyen egy kényelmes vagyok! Azt mondta nekem a fiú, hogy büszke arra, hogy velem beszélhet. Hát csoda, hogy hízásnak indultam jócskán? Ugye nem? Hihetetlen, de 14 éve vagyok az ügyfelük. Na. Ilyenekre lehetek mostanában büszke! Ajánlott valami csomagot, de mondtam neki, hogy a túlfizetésemet nézze inkább meg! Megnézte. Sok. Aszonta, hogy ez kb 2 évig elég lesz. Majd jelentkezik. Várlak szépfiú 2 év múlva! Bearanyoztad a napomat!

Reggel egy szép körlevelet kaptam Klárikámtól, hát az is kellett! Morózusak a napjaim, néha rájövök, hogy annyira összeszorítom a szám, hogy megfájdulnak a fogaim. 

A szombatunk viszont nagyon jó volt. A szokás, hogy 2 havonta találkozunk a családdal rendszeresen, tök jó és megnyugtató. Támpontot ad és alapot szilárdít. Ráadásul együtt enni nagyon finomakat, az is nagy élmény! Micsoda menü volt!! És a csodasütik! Na így nem lehet lefogyni!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://macesz.blog.hu/api/trackback/id/tr925808374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása