HTML

Macesz.com

Örömökről és élethelyzetekről.

Friss topikok

  • Maceszka: @szpal: háát az én megfigyeléseim szerint a január közepe viszi a címet, de jövőre még változhat a... (2014.12.15. 19:47) Az év leghidegebb napja
  • Maceszka: @Claire Pap: Drága Szívecskéim! Boldog lennék, ha végre beszélnénk!!! Holnap elutazunk, és nem tud... (2014.08.08. 15:44) Samsung Galaxy S
  • Maceszka: @gyermekmosoly: A szülőket éri az a feldolgozhatatlan hiány, ami a családjuk elvesztéséből jár. A... (2014.05.05. 08:42) örömhír
  • gyverebes: várlak,majd pihi után remélem összejövünk mesére...puszi neked. (2013.10.01. 12:08) Megjöttem!
  • gyverebes: jó kis kalandos élet ,a Mindenható addjon a Máténak hosszú ,boldog életet és sok boldogságot!!! (2013.09.16. 11:20) szülinapoztunk

Paco de Lucía

2014.02.26. 17:06 Maceszka

1974 volt. Életem első nyugati útja. Nagyon kalandos dolog volt 20 dollárból kijönni egy egész hónapig Spanyolországban. Nyilván voltak megoldások, de nem sok. Az utazásom végén felszálltam a vonatra, ami Marseille-be ment Barcelonából. A francia állam vasutasok sztrájkoltak. Meleg nyári nap volt. A vonat már eleve 2 nap késéssel indult, tele volt utassal.  A vonat meg-megállt, körülnézett, szóval a sztrájk miatt a egy mezőn vesztegelt sokáig. Nem volt mit ennem, innom, egy nemzetközi kis csapattal röhigcséltünk napokig, mindenki beszélt spanyolul és a mesék, a bemutatkozások elrepítettek minket Ecuadorba, Németországba, Magyarországra. Aztán elfáradtunk, nagyon éhesek voltunk, elküldtük a francia fiukat kajáért. Leszálltak a vonatról és szerencsét próbáltak a környező falvakban. Mire órák múlva visszajöttek, én már Pacoval (Francisco Sanchez, ezt a nevet változtatta át később, a művésznevére) beszélgettem a peronon. Ő csendesen gitározott és énekelt, mesélt, aztán elterült, aludt, szenvedett a melegtől, majd a finom kis kezével újra elkezdett pengetni. A kisujján nagyon hosszú volt a körme, a többieken is, de ezen nagyon hosszú volt. Mikor megjöttek a francia gyerekek a kajával, én is nyújtottam a kezem kenyérért, és véletlenül valahogy úgy alakult, hogy letörtem Paco kisujjáról a körmét. Nagyon megijedtem. Nem győztem bocsánatot kérni. Először nagyon boldogtalannak tűnt, aztán már nem haragudott rám, remélem, nem okoztam mérhetetlenül nagy problémát neki! Végül tovább gitározott és Marseilleben leszállt, hosszasan integettünk egymásnak........Isten áldjon meg Paco! Legyen neked könnyű a föld! Olyan jó, hogy egy  napot veled tölthettem!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://macesz.blog.hu/api/trackback/id/tr675833979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása