HTML

Macesz.com

Örömökről és élethelyzetekről.

Friss topikok

  • Maceszka: @szpal: háát az én megfigyeléseim szerint a január közepe viszi a címet, de jövőre még változhat a... (2014.12.15. 19:47) Az év leghidegebb napja
  • Maceszka: @Claire Pap: Drága Szívecskéim! Boldog lennék, ha végre beszélnénk!!! Holnap elutazunk, és nem tud... (2014.08.08. 15:44) Samsung Galaxy S
  • Maceszka: @gyermekmosoly: A szülőket éri az a feldolgozhatatlan hiány, ami a családjuk elvesztéséből jár. A... (2014.05.05. 08:42) örömhír
  • gyverebes: várlak,majd pihi után remélem összejövünk mesére...puszi neked. (2013.10.01. 12:08) Megjöttem!
  • gyverebes: jó kis kalandos élet ,a Mindenható addjon a Máténak hosszú ,boldog életet és sok boldogságot!!! (2013.09.16. 11:20) szülinapoztunk

lendületben....

2014.04.02. 15:02 Maceszka

3 nap alatt megmostam az összes ablakot kívül-belül, ajtókat, tükröket, üvegeket. Mindezt azért, mert a gyógytornásznő is meglepően jónak mondta a vállmozgásomat.. Kaptam egy kis önbizalmat és láss csodát! Szépen vízzel lesikálva mindent, utána persze egy kis Clin, hogy legyen azért finom illat is, kívül is, belül is. Ezt így még nem sikerült soha megcsinálnom!  Büszke vagyok magamra! Nekiálltam a kertet is gyomtalanítani. Na azért az nem kis feladat, de haladok vele!

Tegnap nézegettem, hogy hová mehetnénk 2-3 napra gyógyfürdőzni, megnéztem a kuponok.hu-t és nagyon jó ötletek, nagy kedvezmények vannak rajta. On-line meg is vásároltam egy 3 napos Hajdúszoboszlót harmad áron. Szuper. Eddig azért eléggé ferde szemmel néztem olyanokra, akik minden ilyesmit kihasználnak, figyelnek, számolnak, főleg, ha még kuponokat vagdosnak, gyűjtenek, a fogyasztói társadalom melléktermékének tartom az egészet. Most megszegtem a saját szabályaimat és nem bánom. Jobban jártam és jól is esett! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://macesz.blog.hu/api/trackback/id/tr835890680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása