HTML

Macesz.com

Örömökről és élethelyzetekről.

Friss topikok

  • Maceszka: @szpal: háát az én megfigyeléseim szerint a január közepe viszi a címet, de jövőre még változhat a... (2014.12.15. 19:47) Az év leghidegebb napja
  • Maceszka: @Claire Pap: Drága Szívecskéim! Boldog lennék, ha végre beszélnénk!!! Holnap elutazunk, és nem tud... (2014.08.08. 15:44) Samsung Galaxy S
  • Maceszka: @gyermekmosoly: A szülőket éri az a feldolgozhatatlan hiány, ami a családjuk elvesztéséből jár. A... (2014.05.05. 08:42) örömhír
  • gyverebes: várlak,majd pihi után remélem összejövünk mesére...puszi neked. (2013.10.01. 12:08) Megjöttem!
  • gyverebes: jó kis kalandos élet ,a Mindenható addjon a Máténak hosszú ,boldog életet és sok boldogságot!!! (2013.09.16. 11:20) szülinapoztunk

mi van, ha törölnek egy listából?

2014.07.10. 20:53 Maceszka

Mi van, ha egy autószervízben törölnek a listáról? Mert ma kiderült, hogy nem vittük soha oda a kicsikét, ahová évekig hordtuk, mert nem vagyunk benne a névsorban. Tök jó!  Azért mindenki gondoljon csak bele! Mikor egy autó szervízkönyvében nincsenek pecsétek, mikor a szavahihetőségedet egy kereskedő emiatt megkérdőjelezi, azért az nem egy kellemes helyzet ugye? Mit lehet bizonyítani azon, amit nem követsz el? Kapsz egy olyan gyanakvó kérdést, ami álmodban soha nem jutott volna eszedbe, de tényleg, hogy vissza van-e tekerve a km óra. Köpni-nyelni nem tudtam zavaromban, mert elképzeltem magam egy csavarhúzóval, ahogy visszafelé tekerem ezt az izét, amiről azt sem tudom, honnan tudja, hogy én mennyit megyek? Már azt sem értem, hogy hogyan tudtam röhögés nélkül állni ezeket a gyanusítgató kérdéseket? Minden esetre újabb tanulás volt. Élethosszig tanulás egy becstelen társadalomban.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://macesz.blog.hu/api/trackback/id/tr436498127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása