HTML

Macesz.com

Örömökről és élethelyzetekről.

Friss topikok

  • Maceszka: @szpal: háát az én megfigyeléseim szerint a január közepe viszi a címet, de jövőre még változhat a... (2014.12.15. 19:47) Az év leghidegebb napja
  • Maceszka: @Claire Pap: Drága Szívecskéim! Boldog lennék, ha végre beszélnénk!!! Holnap elutazunk, és nem tud... (2014.08.08. 15:44) Samsung Galaxy S
  • Maceszka: @gyermekmosoly: A szülőket éri az a feldolgozhatatlan hiány, ami a családjuk elvesztéséből jár. A... (2014.05.05. 08:42) örömhír
  • gyverebes: várlak,majd pihi után remélem összejövünk mesére...puszi neked. (2013.10.01. 12:08) Megjöttem!
  • gyverebes: jó kis kalandos élet ,a Mindenható addjon a Máténak hosszú ,boldog életet és sok boldogságot!!! (2013.09.16. 11:20) szülinapoztunk

vadászat

2011.09.25. 06:16 Maceszka

Ma vadászni voltam. Először is megvettem a jegyeket az Operaház Fantomjára, ami egy majdnem élő közvetítés, a 25-ik évfordulóra Londonból  (25 éves!!). A Don Juan-t a new-yorki Metropolitan Operából közvetítik, majdnem aznap láthatom. És a Bolein Annát, Donizetti operáját is ugyanonnan közvetítik én egy gyönyörű mozi páholyából fogom nézni.

(köszönjük Zsuzsa és János a jó ötletet!)

Vadásztam egy török szőnyeget és angol porcelán teáscsészéket!!! Hurrá! Már azon gondolkoztam, hogyan csomagolom és adom fel az otthoni porcelánjaim egy részét. Ez is megoldódott magától! Először nem tudtam, mi zavar az itteni edényekben. Hát baromi súlyuk van. Nem valami komoly a kultúrája a finom, porcelánoknak

Ma nagy kalapálás van egész nap. Készül a tető másik fele. 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://macesz.blog.hu/api/trackback/id/tr43254337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gondora 2011.09.25. 21:15:50

Jó szórakozást! Kíváncsi leszek a beszámolódra, itthon is van ilyen lehetőség a MÜPA-ban, de én idegenkedek tőle egyelőre. Mi éppen ki akarjuk dobni a gumicsizmákat, kb 10 hete nem esett egy csepp eső sem.A levelibékánk hangosan könyörög egy kis vízért!

Maceszka 2011.09.27. 20:44:56

@gondora: Most, hogy van tetőnk, mi sem tudjuk pontosan, mikor esik az eső!!! Gondolom, éjszakánként. Egyébként ragyogó napsütés van 3 napja! Az olyan nagy csoda itt, mint a 10 hét szárazság otthon. Sokszor gondoluk rátok!
süti beállítások módosítása