HTML

Macesz.com

Örömökről és élethelyzetekről.

Friss topikok

• Maceszka: @szpal: háát az én megfigyeléseim szerint a január közepe viszi a címet, de jövőre még változhat a... (2014.12.15. 19:47) Az év leghidegebb napja
  • Maceszka: @Claire Pap: Drága Szívecskéim! Boldog lennék, ha végre beszélnénk!!! Holnap elutazunk, és nem tud... (2014.08.08. 15:44) Samsung Galaxy S
  • Maceszka: @gyermekmosoly: A szülőket éri az a feldolgozhatatlan hiány, ami a családjuk elvesztéséből jár. A... (2014.05.05. 08:42) örömhír
  • gyverebes: várlak,majd pihi után remélem összejövünk mesére...puszi neked. (2013.10.01. 12:08) Megjöttem!
  • gyverebes: jó kis kalandos élet ,a Mindenható addjon a Máténak hosszú ,boldog életet és sok boldogságot!!! (2013.09.16. 11:20) szülinapoztunk

Mi van?

2013.04.23. 05:48 Maceszka

Tegnap este 8-10-ig 150 letöltés volt a maceszon. Mi történt vajon?

Itten lövöldözik valaki, de remélem, abbahagyja, mert elég hangos!

Múlt héten bejártuk az egész szigetet. Éva barátnőnk látogatását összekötöttük Timi ittlétével és nyakunkba vettük az egész szigetet. Elindultunk, megnéztük az Akatsuka Orchidea kertészetet, aztán elgurultunk a Volcano Nemzeti Parkba, ahol a kénköves istennyilák csak  úgy gőzölögtek kifelé a föld alól és a működő vulkánokból, kráterekből.

Aztán elindultunk Hilo-n keresztül az egyik legszebb botanikus kertbe, ami egy fél napi nézelődést és csodákat jelent. A vízparton, szemben az Óceánnal egy padon, megettük a tízórainkat és mentünk tovább a vízesésekhez.

Utána Waimea város következett, majd a Hawi, ahol az egyik legnagyobb király, II. Kamehameha festett szobra található, mindjárt utána 2-3 mérföldre van a Világ Vége. Ott lelógathatjuk a lábunkat a semmibe. Lelógatás után elmentünk a szálláshelyünkre Waikoloa Village-be, kimostuk és megszárítottuk az összes szennyesünket a luxus szállóhelyünkön, én megfürödtem egy igazi fürdőkádban, jót aludtunk és másnap mentünk fürödni a legszebb vizekbe. Megnéztük a Hilton szálló csodáit is, aztán irány Kona, ahonnan hamar elmenekültünk. Persze a piac érdekes volt, de nagyon meleg az a hely.Megnéztünk egy kávéültetvényt is.

Utána jó 150 mérföldet vezettem, az Alohilánin kaptunk egy finom vacsorát Erzsitől, meg egy csomó tojást, húst és mézet nameg orchideát, amiért nagyon hálásak vagyunk. Éjjel 11-kor érkeztünk haza. Timit otthagytuk dolgozni a kertészetben.

Mi másnap elmentünk a makui piacra, majd egész délután fürödtünk a Hot Pondon, meglátogattuk Irén szállodáját, megcsodáltuk a gyönyörű szobákat, beleharaptunk a csendbe, megszeretgettük az Irént és eljöttünk. (Lava Tree Tropic Inn)

Ma megnéztünk egy csokigyárat, jól beettünk makadámia diós gömbőcöket cukormentes csokiból, aztán feltettük az Évát a göbzire és annyi! Jól elfáradtunk, mentünk vagy ezer mérföldet, a kocsi jelest kapott, mi is jók voltunk!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.