HTML

Macesz.com

Örömökről és élethelyzetekről.

Friss topikok

  • Maceszka: @szpal: háát az én megfigyeléseim szerint a január közepe viszi a címet, de jövőre még változhat a... (2014.12.15. 19:47) Az év leghidegebb napja
  • Maceszka: @Claire Pap: Drága Szívecskéim! Boldog lennék, ha végre beszélnénk!!! Holnap elutazunk, és nem tud... (2014.08.08. 15:44) Samsung Galaxy S
  • Maceszka: @gyermekmosoly: A szülőket éri az a feldolgozhatatlan hiány, ami a családjuk elvesztéséből jár. A... (2014.05.05. 08:42) örömhír
  • gyverebes: várlak,majd pihi után remélem összejövünk mesére...puszi neked. (2013.10.01. 12:08) Megjöttem!
  • gyverebes: jó kis kalandos élet ,a Mindenható addjon a Máténak hosszú ,boldog életet és sok boldogságot!!! (2013.09.16. 11:20) szülinapoztunk

Jó a napom pom pom!!!

2015.04.23. 14:33 Maceszka

Olyan szép és jó a mai napom! Kaptam ajándékot, skype üzenetet, telefont, és egy kis pénzt vissza a Toyotától. Mi kellene még?? Ha kapok, azt sokáig megjegyzem és megbecsülöm. Ma teljesen önzetlenül, vagy nem is értem, hogyan, kaptam egy újonnan megnyíló bolttól két gyönyörű konyharuhát, amit egyébként az életben soha nem reszkíroznék meg, pedig a rongyokat nagyon szeretem! Smucig vagyok 2.500 forintot kiadni egy szép konyharuháért. Vessen meg, aki akar! Így viszont, felakasztottam a konyha közepén és örömöt okoz, mikor ránézek.

Gyönyörűen süt a nap, nő a fű, trallala!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://macesz.blog.hu/api/trackback/id/tr1007391944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása