HTML

Macesz.com

Örömökről és élethelyzetekről.

Friss topikok

  • Maceszka: @szpal: háát az én megfigyeléseim szerint a január közepe viszi a címet, de jövőre még változhat a... (2014.12.15. 19:47) Az év leghidegebb napja
  • Maceszka: @Claire Pap: Drága Szívecskéim! Boldog lennék, ha végre beszélnénk!!! Holnap elutazunk, és nem tud... (2014.08.08. 15:44) Samsung Galaxy S
  • Maceszka: @gyermekmosoly: A szülőket éri az a feldolgozhatatlan hiány, ami a családjuk elvesztéséből jár. A... (2014.05.05. 08:42) örömhír
  • gyverebes: várlak,majd pihi után remélem összejövünk mesére...puszi neked. (2013.10.01. 12:08) Megjöttem!
  • gyverebes: jó kis kalandos élet ,a Mindenható addjon a Máténak hosszú ,boldog életet és sok boldogságot!!! (2013.09.16. 11:20) szülinapoztunk

Az úgy volt....

2013.03.05. 07:28 Maceszka

Hogy a gyerekek elmentek babazsúrra. Apa fűrészelt, kalapált én meg festettem a konyhát. Apa addig dolgozott, mig meg nem lett a jó kis pad az ajtó előtt és arra le is ültünk beszélgetni, tanakodni. Ajánlottam, hogy menjünk egyet sétálni az erdőben. Elindultunk a kecskék felé, ahol új ösvény van, amerre én még nem jártam. Ez egy külön bejegyzést igényel, hogy milyen az, mikor a saját, bejárhatatlan edődben kirándulsz.

Apa valami rendelleneset észlelt és nagyon gyorsan elkezdett futni. Nem értettem, miért. Hát a nagy kecske, 4 lábbal az égnek feküdt és nagyon nagyra duzzadt a hasa. Csákberényben volt hasonló élményünk a szomszédunkkal, az ő kecskéje fúvódott fel és emlékeztem, hogy az állatorvos beleszúrt a bendőjébe, leeresztették a gázt és a kecske teljesen rendbejött. Na ez a kecske már a végét járta, nem volt mit tenni, bendőn kell szúrni.....

Megnéztük az interneten és Apa elindult egy késsel......Sok gáz távozott a kecskéből, masszíroztuk, simogattuk, de nem állt szegény lábra...bevitték a fiúk később fedett helyre, reggelre jobban lett. Átjött a szomszédunk Liza, aki megállapította, hogy nem igazán jó helyre böktünk, 5 centivel arrébb kellett volna na újabb kés elővétel.....

Mindent megtettünk. Gyógyszert kevertünk, megitattuk, masszíroztuk, de meghalt szegény. Holnap lesz a temetés. Nagyon szomorú vagyok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://macesz.blog.hu/api/trackback/id/tr535117368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása